انقلابیون بحرین توطئه علیه سوریه را نپذیرفتند

انقلابیون بحرین توطئه علیه سوریه را نپذیرفتند
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 13:56

هماهنگ کننده طرح ملي براي حمايت از انقلاب و پايداري در بحرين تأکيد کرد، انقلابيون بحرين پشينهاد ورود به توطئه اسرائيل و غرب عليه سوريه و منطقه را رد کردند.

"محمد کاظم الشهابی" روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: انقلابیون بحرین با مرتبط کردن انقلابشان با توطئه های اسرائیل و غرب علیه سوریه و منطقه مخالفت کردند.

الشهابی خاطرنشان کرد: "صادق جلال العظم و گروهی از اساتید دانشگاه "هاروارد" در نامه ای به ما که یکی از گروه های ملی انقلابی بحرین هستیم، درخواست کردند که انقلابیون بحرین به کسانی که آنها را انقلابیون سوریه نامیدند ملحق شوند.

وی افزود: بحرینی ها با این مسأله مخالفند و نمی پذیرند که کسی در انقلابشان موج سواری کند و این انقلاب را به توطئه های غرب بویژه در سوریه مرتبط کند.

الشهابی اظهار داشت: انقلابیون بحرین از مطالبات برحق مردم سوریه حمایت می کنند، ولی نمی خواهند که انقلاب بحرین به توطئه های غربی و صهیونیستی در منطقه و بویژه در سوریه مرتبط شود.

الشهابی تأکید کرد: هدف از انقلاب بحرین آزادی همه بازداشت شدگان، و رسیدن مردم به همه حقوق و بویژه حق تعیین سرنوشت است.

هماهنگ کننده طرح ملی برای حمایت از انقلاب و پایداری در بحرین با اشاره به استقرار نیروهای سعودی در مناطق محوری و حساس گفت: استقرار گسترده نیروهای سعودی در بحرین بیانگر آن است که هیچگونه حاکمیتی واقعی در این کشور وجود ندارد و حاکمیت این کشور در کشور عربستان سعودی و آمریکا است.

 

MKH-15-23:50



پربیننده ترین خبرها