دبیرکل جنبش آزادگان :

برنامه های اصلاحی آل خلیفه نمایشی است

برنامه های اصلاحی آل خلیفه نمایشی است
پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1391 - 16:53

دبير كل جنبش آزادگان بحرين با نيرنگ خواندن اقدام آل خليفه براي ايجاد اصلاحات در قانون اساسي و تغيير برخي وزرا تاکيد کرد که ملت ، خواستار سرنگوني رژيم است و فريب اين بازي ها را نمي خورد.

"سعيد الشهابي" روز پنجشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت: اعلام تغيير وزرا و اصلاح قانون اساسي نمایش تلخ رژیم است تا وانمود کند به خواسته های مردم  پاسخ مي دهد ؛ اما این رژیم از یک طرف ادعای اجرای اصلاحات را دارد و از طرف دیگر افرادی را به خدمت می گیرد که به شدت منفور مردم هستند.

وي افزود: ملت معتقد به ضرورت تغییر نظام حاکم بر بحرین و سرنگونی آن است ؛ لذا بدون توجه به برنامه های نمایشی آنان ، رژیم را غير قابل اصلاح و فاسد می داند.

وی گفت: رژیم دیکتاتوری و منبع فساد قادر به هیچگونه اصلاحاتی  نیست و قانون اساسی آن نیز فاقد کارایی و هرگونه تغییر آن نیز مردود است.

الشهابي درباره اعلام اين مطلب از سوي حاکمان کشور كه هدف از اصلاح قانون اساسي، دادن نقشي مهمتر به پارلمان و شفاف سازی  رابطه بين قوای مقننه و مجریه  است، خاطرنشان کرد : ملت بحرين منتظر بخشش خاندان آل خليفه نيست بلكه خواستار حقوق مشروع خود  است.

وی با تاکید براینکه انقلابیون مرگ را از ادامه شرایط کنونی بهترمی دانند ، افزود :مردم خواستار اصلاح يك یا چند ماده از  قانون اساسي نيستند؛ زیرا این قانون  از اساس فاسد و در سال 2002 به زور تحميل شده است.

 Fz-26-15:10

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها