نشست پوتین با اعضای شورای امنیت ملی روسیه درباره تحولات سوریه و خاورمیانه

نشست پوتین با اعضای شورای امنیت ملی روسیه درباره تحولات سوریه و خاورمیانه
دوشنبه 4 دی 1396 - 16:02

رئیس‌جمهور روسیه در نشست با اعضای شورای امنیت ملی این کشور، موضوع تحولات سوریه و خاورمیانه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

العالم _ اروپا

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز دوشنبه در جلسه‌ای با اعضای شورای امنیت ملی روسیه، تحولات سوریه و تدارکات برای برگزاری کنگره مردمی سوریه در شهر سوچی روسیه را به بحث و گفت‌وگو گذاشت.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین با اعلام این خبر گفت: «طرفین در این نشست درباره جزئیات چشم‌انداز راه‌حل سوریه و به طور خاص در خصوص نتایج دور اخیر مذاکرات آستانه بحث و گفت‌وگو کردند.

پسکوف علاوه بر این افزود، این دیدار تحولات خاورمیانه را نیز مورد بررسی قرار داد و مقامات روسیه درباره قطعنامه اخیر سازمان ملل در رابطه با مسئله قدس در اراضی اشغالی گفت‌وگو کردند.

پانزدهم آذرماه بود که آمریکا ، قدس را پایتخت اسرائیل معرفی کرد ، این کشور (آمریکا) در 27 آذر قطعنامه پیشنهادی مصر در اعتراض به تمصمیم اتخاذ شده را وتو کرد و 30 آذر مجمع عمومی قطعنامه‌ای غیر الزام‌آور در محکومیت تصمیم ترامپ به تصویب رساند.

سخنگوی کاخ کرملین همچنین گفت که رئیس‌جمهور روسیه قرار است امروز دوشنبه چند دیدار دیگر نیز برگزار کرده و یک گفت‌وگوی تلفنی بین‌المللی داشته باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها