ترامپ، هیلاری کلینتون را «تل زباله» خواند!

ترامپ، هیلاری کلینتون را «تل زباله» خواند!
چهارشنبه 6 دی 1396 - 12:01

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مجددا در توئیتی در رابطه با پرونده مربوط به ارتباط کمپین انتخاباتی او با روسیه، به اف.بی.آی و هیلاری کلینتون حمله کرده و این پرونده را "آشغال" خواند.

العالم - آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: این پرونده جعلی است و کمپین کلینتون و کمیته ملی حزب دموکرات تامین کننده آن بودند. بعد از این همه وقت هنوز اف.بی.آی نمی‌تواند ادعاهای این پرونده را تایید کند. اف.بی.آی لکه ننگی پیدا کرده است. آنها از این تل زباله هیلاری فریبکار به عنوان اساسی برای تعقیب کمپین ترامپ استفاده کردند.

بخشی از این پرونده که یک مجموعه تحقیقات علیه کمپین انتخاباتی 2016 ترامپ است از سوی کمپین کلینتون و کمیته ملی حزب دموکرات تامین مالی شده و دربردارنده یک سری ادعاها علیه ترامپ و کمپین او بوده که بر ریاست جمهوری وی سایه انداخته‌اند.

هدف از تحقیقات این پرونده در ابتدا یافتن اطلاعاتی درباره تمامی کاندیداهای حزب جمهوری خواه بود اما بعدا در این پرونده ادعا شد که روابطی میان کمپین ترامپ و مسکو وجود داشته که بعدا تبدیل به نقطه تمرکز پرونده شد.

برخی جمهوری خواهان در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که شروع به تحقیقات درباره شاهدان در ارتباط با این پرونده کرده، یک روند تحقیق و بررسی را در مورد نحوه پرداختن اف.بی.آی و وزارت دادگستری به ادعاهای این پرونده شروع کرده‌اند.

وبسایت بازفید نیوز ماه ژانویه این پرونده جنجالی را منتشر کرد که شامل ادعاهایی بررسی نشده میشد.

ترامپ در عین حال در هفته‌های اخیر به سبب آنچه که "رویکرد همراه با غرض ورزی و انگیزه سیاسی خوانده" اف بی آی را مورد حمله قرار داده است.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها