معاون روحانی:

معاون روحانی: ۹۸ درصد مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی پرداخت شد

معاون روحانی: ۹۸ درصد مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی پرداخت شد
سه شنبه 12 دی 1396 - 09:42

معاون پارلمانی رئیس جمهورگفت: مطالبات ۹۸ درصد از سپرده گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز و مجاز غیرمنضبط پرداخت شده است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

حسينعلي اميري با حضور در برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دو سيما با اشاره به اينکه سه ميليون نفر درگير اين مؤسسات بودند افزود: براي حل مشکلات دو درصد باقيمانده نيازمند همکاري مجلس و قوه قضاييه هستيم.
وي گفت: قوه قضاييه بايد زودتر دستور فروش اموال شناسايي شده مؤسسات مالي غيرمجاز را بدهند تا حدود 60 هزار نفر که همچنان جزو طلبکاران اين مؤسسات هستند مي توانند به مطالباتشان برسند.
اميري افزود: مشکلات اين مؤسسات مربوط به دولت يازدهم و دوازدهم نيست و سوء استفاده کنندگان از اعتماد مردم بايد پاسخگو باشند.
وي گفت: دولت به تنهايي نمي تواند مشکلات کشور را حل کند بلکه نياز به همکاري دو دستگاه ديگر و همچنين دستگاه ها، سازمان و نهادهاي فراقوه اي دارد.
اميري با اشاره به جلسه دو ساعته روز دوشنبه رؤساي کميسيون هاي تخصصي مجلس با رئيس جمهور و تأکيد شرکت کنندگان در اين جلسه بر لزوم برقراري آرامش در کشور افزود: مسائل مرتبط با آسيب هاي اجتماعي، محيط زيست، اشتغال، اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، سياست خارجي، پاسداري از برجام، صندوق هاي بازنشستگي و نظام سلامت از جمله موارد مطرح شده در اين جلسه بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وي با اشاره به بررسي لايحه پيشنهادي بودجه سال 97 در کميسيون تلفيق مجلس گفت: دولت براي اجراي برنامه هايش منابعي در نظر گرفته است و چنانچه نمايندگان منابع ديگري را در نظر داشته باشند مي توانند آنها را به دولت معرفي کنند و دولت هم از پيشنهاد مجلس استقبال خواهد کرد.
اميري افزود: رئيس جمهور براي عمل به وعده هاي انتخاباتي اش برنامه اي مدون دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها