يك عضو دیگر منافقين به نيروهاي امنيتي عراق پناه برد

يك عضو دیگر منافقين به نيروهاي امنيتي عراق پناه برد
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 15:03

العالم - به دنبال افزايش فرار اعضاي گروهک منافقين ، يك عضو ديگر اين گروهك به نيروهاي امنيتي استان دياله عراق پناه برد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم به نقل از روزنامه عراقي الصباح الجديد : عدي الخدران فرماندار شهرستان الخالص در استان دياله عراق گفته است عضو گروهك (منافقين) براي رهايي از فشارهاي رواني و شكنجه فرماندهان اين سازمان در اردوگاه اشرف پس از فرار، خود را به نيروهاي امنيتي عراقي در اين استان تسليم كرد.
وي با بيان اينكه رفتار فرماندهان گروهك (منافقين) با ديگر اعضاي اين گروه سركوب گرانه است، از سازمان ملل خواست در خصوص اين گونه رفتارها تحقيق كند.
عدي الخدران در ادامه گفت: فرار اعضاي گروهك مجاهدين خلق از ظلم و فشار رواني در شرايطي صورت گرفته است كه اعضاي رده بالاي اين گروهك از فاش شدن واقعيت ها و فضاي سركوب در اردوگاه اشرف به شدت نگرانند.
وي افزود: اين عضو پس از تسليم كردن خود به نيروهاي امنيتي شهرستان الخالص خواستار بازگشت به خانواده و كشورش (ايران) شده است.
روزنامه الصباح الجديد افزود: فرماندار الخالص با انتقاد از برخي رهبران و گروه هاي عراقي خاطر نشان كرد: برخي ها با سفر به اين منطقه به ساكنان اردوگاه اشرف اطمينان ادامه حضور در خاك عراق را مي دهند، و از آنها (منافقين) مي خواهند براي از دست ندادن اين اردوگاه آشوبگري و مشكل آفريني كنند تا دولت عراق از اخراجشان منصرف شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها