مفتی لیبی: ایران جوانان لیبیایی را "شیعه" می کند

مفتی لیبی: ایران جوانان لیبیایی را
شنبه 13 خرداد 1391 - 07:14

مفتي ليبي مدعي شد ايران درحال شيعه کردن جوانان ليبيايي است، و از مردم ليبي براي سفر مجاني به ايران و اقامت در هتل هاي مجلل دعوت مي کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "الصادق بن عبدالرحمن الغریانی" مفتی لیبی در اظهاراتی عجیب ادعا کرد: "ایران فعالیتهایی مشکوک داخل لیبی دارد .. این کشور درحال انتشار کتاب و برگزاری نمایشگاه و دعوت مردم به تشیع است؛ ایرانی ها به بهانه کمک به لیبی، جوانان و کل مردم این کشور را برای سفر مجانی به ایران و اقامت در هتل های مجلل دعوت می کنند"!!!.

ادعای ناشیانه این مفتی برای سرپوش گذاشتن بر تحولات و رویدادهای داخلی، درحالی مطرح می شود که پس از سرنگونی رژیم قذافی، تحرکات بسیار مشکوک و گسترده ای از سوی قطر و عربستان در حمایت مالی و تسلیحاتی از برخی گروه ها وجریان های خاص به هدف گسترش و تبلیغ وهابیت در این کشور صورت گرفت، تاحدی که این امر با اعتراض آشکار بسیاری از جریان ها و گروه های داخلی لیبی مواجه شد.

اعزام مزدوران مسلح لیبیایی و تونسی به سوریه برای براندازی نظام این کشور که تاکنون موجب کشته و مجروح شدن شمار قابل توجهی از مردم و نیروهای ارتش سوریه شده، از نتایج سرمایه گذاری های قطر و عربستان بر گروه های افراطی در این دو کشور است.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها