تلاش عربستان برای ناکام گذاشتن انقلاب یمن

تلاش عربستان برای ناکام گذاشتن انقلاب یمن
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 18:07

فعال سياسي يمني گفت:عربستان براي دخالت در يمن به علت ترس از سرايت مفاهيمي چون اصلاحات و دموکراسي به اين کشور با پرداخت مبالغ مالي به برخي مقامات يمني و تحت تاثيرقرار دادن تصميات آنها، در صدد است انقلاب يمن را به شکست بکشاند.

"محمد معزب" امروز چهارشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم ،با درخواست از دولت اين كشور براي منع حمايت مالي عربستان از برخي مسئولان يمني گفت : مسئولاني در يمن از عربستان مبالغ مالي دريافت مي كنند و با همكاري طرف هاي منطقه اي براي جلوگيري از انتقال مسالمت آميز قدرت در يمن تلاش مي كنند. 

فعال سياسي يمني در ادامه توافقنامه اجاره بندر عدن يمن به يك شركت اماراتي را توافقنامه مشكوك خواند و گفت: برخي عوامل رژيم علي عبدالله صالح براي امضاي اين توافقنامه اموالي از عربستان دريافت كرده اند.

معزب افزود : 38 مسئول يمني از جمله علي عبدالله صالح اموالي را از عربستان براي جلوگيري از انتقال مسالمت آميز قدرت در يمن دريافت کرده اند و حتی به این امر افتخار می کنند.

فعال سياسي يمني افزود : عربستان مخالف برگزاري مذاكرات ملي در يمن براي حل مشکلات اين كشور است و فقط مي خواهد مذاكرات طبق خواسته هاي این کشور برگزار شود و مسئولان يمني كه از عربستان مبالغ مالي دريافت مي كنند ، براي اجراي دستورات عربستان تلاش مي كنند.

معزب گفت : بازمانده هاي رژيم علي عبدالله صالح با ضعیف جلوه دادن دولت جدید به مردم القا می کنند رژیم سابق باید برگردد.

Sam-06-16:41

پربیننده ترین خبرها