عضو اخوان المسلمين پيش بيني كرد:

حضور گسترده مصريها درانتخابات براي سرنگوني شفيق

حضور گسترده مصريها درانتخابات براي سرنگوني شفيق
شنبه 27 خرداد 1391 - 05:56

عضو كميته اطلاع رساني حزب آزادي و عدالت، شاخه سياسي اخوان المسلمين پيش بيني كرد شمار زيادي از مردم مصر براي نجات انقلاب و سرنگوني احمد شفيق به طور گسترده در پاي صندوق هاي راي حاضر شوند.

حامد المرزوقي شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم اظهار داشت: اگر انتخابات آزاد و عاري از تقلب باشد نيتجه آن به نفع رژيمي كه سقوط كرده است، نخواهد بود زيرا افراد انقلابي و غير انقلابي مصر رژيم گذشته را نمي خواهند.

وي تاكيد كرد كه هيچكس در مصر اعم از طرفداران رژيم مبارك يا مخالفان آن، نمي توانند انكار كنند كه اين رژيم مردم را به قتل رسانده و اموال عمومي را به سرقت برده و باعث شده است كشور سالها عقب بماند و نتواند پيشرفت كند. 

عضو كميته اطلاع رساني حزب آزادي و عدالت، شاخه سياسي اخوان المسلمين در ادامه از عملكرد دادگاه عالي قانون اساسي مصر در زمينه انحلال پارلمان انتقاد كرد.
 
وي با اشاره به تلاش ها براي دور زدن انقلاب مصر، تاكيد كرد كه انقلاب مصر امروز قويتر شده و اوضاع كنوني به ايستادگي و قدرت مردم مصر براي حمايت از محمد مرسي نامزد انقلاب منجر شده است.

المرزوقي هشدار داد كه دادگاه قانون اساسي با رد قانون عزل سياسي (قانون منع سران رژيم مبارك درعرصه سياسي) توپ را در زمين مردم و انقلابيون انداخته است.

وي اظهار داشت: اكنون نقاب ها برداشته شده و دست كساني كه تظاهر به انقلابي بودن مي كردند، رو شده است.

عضو كميته اطلاع رساني حزب آزادي و عدالت هشدار داد كه شوراي نظامي در درجه اول روي اشتباهات نيروهاي انقلابي حساب باز كرده است و برخي از اين نيروها دچار دودستگي شده اند كه اين باعث مي شود شوراي نظامي خواسته خود را تحميل كند.

وي خاطرنشان كرد: برخي رسانه هاي مصري در يك سال ونيمي كه از انقلاب گذشته تاكنون حملات شديد عليه انقلابيون و انقلاب را گسترش داده اند. 

المرزوقي گفت: احمد شفيق با برخي اشتباهات در صحنه مصر از سوي دستگاه قضائي ، دادگاه قانون اساسي و شوراي نظامي، عملا در اين مرحله قدرت را در اختيار گرفته است و اگر كرسي رياست جمهوري را در اختيار بگيرد كشور را به سوي فاجعه واقعي سوق خواهد داد.
 
وي پيش بيني كرد كه در صورت وقوع چنين مساله اي مردم انقلابي مصر با خشم هر چه تمام تر به خيابان ها بريزند. 
28/س16:11

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها