تعریف مضحک کلمه «رسوایی» از زبان ترامپ علیه ایران و روسیه!

تعریف مضحک کلمه «رسوایی» از زبان ترامپ علیه ایران و روسیه!
شنبه 5 اسفند 1396 - 10:51

در حالی که اسناد و تصاویر متعددی از حمایت و کمک رسانی آمریکا به تروریست های حاضر در سوریه وجود دارد، «ترامپ» حمایت ایران و روسیه از حکومت قانونی سوریه را «رسوایی» خواند.

العالم _ آمریکا

هنوز ویدئو مربوط به انتقال فرماندهان داعش توسط بالگرد آمریکایی درسوریه دست به دست می‌چرخد اما «ترامپ» رئیس جمهور آمریکا حمایت ایران و روسیه از دولت قانونی سوریه را یه رسوایی خطاب می‌کند.

ترامپ با انتقاد از روسیه، ایران و دولت بشار اسد در ارتباط با تحولات اخیر در سوریه، این وضعیت را «رسوایی انسانی» توصیف کرد.

اشاره ترامپ به تحولات مربوط به غوطه شرقی، یکی از محل استقرار تروریست ها در سوریه است که با حمله ارتش سوریه مواجه شده است.

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که میزبان نخست‌وزیر استرالیا بود، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک به مالکوم ترنبول تاکید کرد که آنچه روسیه، ایران و سوریه اخیرا در حق غیرنظامیان مرتکب شده‌اند، یک رسوایی انسانی است.

در حملات هوایی به غوطه شرقی، نیروی هوایی روسیه هم ارتش بشار اسد را همراهی می‌کند و از این رو وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرده که روسیه مسئولیتی منحصر به فرد در بالا رفتن تلفات در حملات اخیر به دوش دارد.

مهر

پربیننده ترین خبرها