عضو فراكسيون آزادي و عدالت در مجلس مصر:

تجدید نظر در کمپ دیوید حق مردم مصر است

تجدید نظر در کمپ دیوید حق مردم مصر است
سه شنبه 13 تير 1391 - 05:56

العالم،قاهرة - عضو فراكسيون آزادي و عدالت در مجلس مصر، گفت: 33 سال از پيمان کمپ ديويد مي گذرد و تجديد نظر در آن حق مردم و مجلس مصر است.

"محمود عامر" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: رژيم سابق مصر در موضوع همكاري با اشغالگران صهيونيستي به رای مردم اهميت نمي داد؛ اما اكنون رئيس جمهوري مصر منتخب مردم است و اگر مردم تمايل به عادي سازي روابط با دشمن صهیونیستی يا قطع آن داشته باشند، محمد مرسي بايد به نظر مردم احترام بگذارد.

عضو فراكسيون آزادي و عدالت در مجلس مصر، با اشاره به اینکه مخالفت مردم مصر با پیمان کمپ دیوید باعث جلوگیری از  عادي سازي روابط با رژيم غاصب اسرائیل شد، در خصوص امكان تجديد نظر در پيمان كمپ ديويد، گفت که 33 سال از عمر اين پیمان مي گذرد و مردم و مجلس مصر حق دارند آن را بررسي كنند.

عامر اين ادعا كه پرونده كمپ ديويد در اختیار شوراي نظامي است،رد و تصریح کرد: بعيد است پرونده اي در مصر خارج از حوزه اختيارت محمد مرسي رئيس جمهوري منتخب باشد.

وی افزود: موضع گیری های حال حاضر مصر مثل همبستگي با ملت فلسطين و برخورد عاقلانه با رژيم اشغالگر صهيونيستي، نشانه توافق طبيعي نظام حاكم و مردم است.

 19:06-07/02

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها