به دنبال اعتراف رسمی؛

اسراییل فیلم حمله به تاسیسات اتمی سوریه را منتشر کرد/ تل آویو چوب بی پروایی خود را خواهد خورد

چهارشنبه 1 فروردين 1397 - 22:01

به دنبال اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران تاسیسات هسته‌ای الخبیر سوریه در سال ۲۰۰۷ تل آویو فیلم این بمباران نیز منتشر کره است.

العالم ـ فلسطین اشغالی 

پس از اعتراف رسمی ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران تاسیسات هسته‌ای الخبیر سوریه  در سال 2007، تل آویو یک سری پرونده‌های سری از جمله تصاویر و فیلم‌هایی از لحظه حمله هوایی به تاسیسات الخبیر در دیرالزور سوریه نیز منتشر کرده است.
ژنرال گادی آیزنکوت، رئیس ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای گفته است که پیام ما در عملیات ۲۰۰۷ این بوده که اسرائیل اجازه ایجاد تاسیساتی که تهدیدی برای آن شود را نخواهد داد. این پیام ما در سال ۲۰۰۷ بود و امروز نیز همین پیام را داریم و در آینده نیز چنین خواهد بود.

ناظران امر معتقدند اقدام کم سابقه رژیم صهیونیستی و بی پروایی آن در پذیرش رسمی حمله به تاسیسات هسته ای سوریه به عنوان کشوری که عضو سازمان ملل است و تجاوز به حریم هوایی و حمله به خاک آن نقض آشکار قوانین بین المللی است، اگر چه پس از نزدیک به 10 سال صورت گرفته، بی شک می تواند برای تل آویو تبعات منفی داشته باشد و این رژیم بالاخره چوب تجاوزگری خود را خواهد خورد. 

عملکرد رژیم صهیونیستی تا کنون نشان داده که تل آویو در تمام مواردی که به ترور و یا تجاوز هوایی به کشورهای منطقه مبادرت کرده، از بیم اقدامات تلافی جویانه از پذیرش آن خودداری و معمولا سکوت پیشه کرده است، هر چند که کشورهای منطقه در این موارد همواره انگشت اتهام را متوجه این رژیم کرده اند.

این اعتراف مهر تاییدی است به خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی و این که این رژیم یکی از دولت های تروریست و دست دولتمردان آن به خون مردم منطقه آلوده است. 

پربیننده ترین خبرها