با وجود هشدارها و مخالفت هاي صورت گرفته،

اسراييل احداث دانشكده نظامي درقدس راتصويب كرد

اسراييل احداث دانشكده نظامي درقدس راتصويب كرد
شنبه 17 تير 1391 - 08:16

قدس اشغالي(العالم) ـ با وجود مخالفت ها و هشدارهاي صورت گرفته، رژيم صهيونيستي، طرح احداث دانشكده نظامي در اراضي فلسطيني در شهرك الطور واقع در قدس اشغالي مشرف بر مسجدالاقصي را تصويب كرد.

"خليل تفكجي" مسئول اداره نقشه ها در بيت الشرق شامگاه جمعه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: همه اقداماتي كه درشهر قدس در حال انجام است و به ويژه احداث دانشكده نظامي در اين مكان داراي اهداف مذهبي سياسي و راهبردي دراز مدت است.

وي افزود: هدف هاي مذهبي اين طرح ارتباط برقرار كردن ميان ايجاد پادگان و ارتش و بناي هيكل ادعايي سليمان در منطقه قبه الصخره است به اين معنا كه هر نظامي كه فارغ التحصيل مي شود بايد در اين منطقه و در حالي كه به بناي هيكل ادعايي مي نگرد، سوگند ياد كند.

در همين حال شهرداري رژِيم صهيونيستي برنامه خود مبني بر تخريب شهرك البستان و خانه هاي فلسطينيان واقع در جنوب مسجدالاقصي را از طرح هاي مرحله آينده اعلام كرد.

شخصيت هاي سياسي بيت المقدس در واكنش به اين امر در كنفرانسي نسبت به طرح شهرداري رژيم اشغالگر مبني بر تخريب منازل ساكنان بيت المقدس در اين شهرك هشدار دادند.
 
"احمد الرويضي" مسئول بخش قدس در تشكيلات خودگردان فلسطين در گفت و گو با شبكه العالم اظهار داشت: اين كنفرانس پيام آشكاري براي رژيم صهيونيستي دارد و هشداري در زمينه تخريب شهرك البستان است.

مسئول بخش قدس در تشكيلات خودگردان فلسطين تاكيد كرد كه ما آشكارا هشدارهاي خود را اعلام كرده ايم تا كشورهاي عربي و مسلمان بدانند كه تخريب شهرك البستان يعني آغاز بناي هيكل ادعايي مزعوم و هدف قرار دادن مسجدالاقصاي مبارك است.
tt-6-21:53

پربیننده ترین خبرها