رييس واحد سياسي و روابط بين الملل سازمان مهاجرین عرب:

هدف غرب جنگ طائفه ای در سوریه است

هدف غرب جنگ طائفه ای در سوریه است
سه شنبه 3 مرداد 1391 - 07:10

رييس واحد سياسي و روابط بين الملل مهاجرين عرب، گفت: قدرت هاي بزرگ مثل آمريكا تمام تلاش خود را به كار بسته اند تا مردم سوريه را دسته بندي كرده و جنگ طائفي ويرانگري در اين كشور به راه اندازند.

"محمد ضرار جمو" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، اظهار داشت: درخواست اتحاديه عرب از بشار اسد براي كناره گيري از قدرت ارزش بررسي ندارد، زیرا مساله ای داخلی است؛ از سوی دیگر بشار اسد رييس جمهوري سلطه جو نيست كه به اين شيوه كناره گيري كند، اسد در قبال مردم مسووليت دارد و نمي تواند ميليون ها تن از سوري ها را رها كرده و زمام امور را به دست آمريكا، غرب و رژیم صهیونیستی بسپارد.

رييس واحد سياسي و روابط بين الملل مهاجرین عرب، افزود: پس از انفجار دفتر امنيت ملي سوريه و شهادت شماري از مسوولان ارشد کشور، اجازه نخواهيم داد خون شهداي ما پايمال شود به ويژه كه سازمان هاي اطلاعاتي غربي، اسرائيلي و عربي در اين انفجار از طريق حمايت لجستيكي از تروريست ها دست داشتند.

اين سياستمدار سوري تاكيد كرد: دولت و ارتش، براي مقابله با تروريست ها و عمليات مسلحانه تصميمي قاطعانه اتخاذ كرده اند و خائنان، قاتلان و جنايتكاران وابسته به بيگانگان و سازمان اطلاعات اسرائيل را زير پا لگدمال خواهند كرد.

وي خاطر نشان كرد: گفت وگو ميان دولت و مخالفان نظام براي حل و فصل بحران سوريه بايد به دور از خشونت و استفاده از سلاح و تعيين پيش شرط باشد.

محمد ضرار جمو ، گفت: ما به كشورهاي حامي عمليات های تروريستي در سوریه درباره سرايت اين گونه فعالیت ها به كشورهايشان هشدار مي دهيم.

23-22:44   

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها