سلاح شیمیایی، بهانه جدید غرب در سوریه

سلاح شیمیایی، بهانه جدید غرب در سوریه
سه شنبه 3 مرداد 1391 - 08:53

"سلاح هاي نامتعارف و احتمال وجود تسليحات کشتار جمعي"بهانه جديدي است که کشورهاي غربي براي مداخله نظامي در سوريه در پيش گرفته اند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، "جهاد مقدسي" سخنگوي وزارت خارجه سوريه طرح اتحاديه عرب برای بر كناره گيري بشار اسد رئيس جمهوري سوريه از قدرت را مداخله آشكار در مسائل داخلي كشور دانست.

"عمران الزعبي" وزير اطلاع رساني سوريه هم تاكيد كرد كشورش با موضوع "هشدار نسبت به سلاح های شيميايي "در معرض حمله محافل بين المللي قرار گرفته است.

"مازن سلمو" خبرنگار شبكه العالم، گزارش داد: طرح اتحاديه عرب براي كناره گيري بشار اسد نفاق سياسي است.

وي گفت: مردم سوریه به اتحاديه عرب مي گويند که خود تصميم گيرنده هستند و سرنوشت دولت و رئيس جمهور را تعيين مي كنند و به گفت و گوي ملي پايبند هستند.

خبرنگار العالم با اشاره به بهبود اوضاع امنيتي، افزود: درباره جنجال هايي كه اخيرا بر سر مساله استفاده از سلاح شيميايي يا ميكربي به وجود آمده، بايد گفت که چنين سلاح هايي در بحران سوريه به هيچ وجه استفاده نخواهد شد.

"شادي احمد" نويسنده و تحليلگر سياسي به شبكه خبري العالم اظهار داشت: در چارچوب افزايش بحران ها و پس از شكست فجيع شورشیان مسلح و شکست سیاسی غرب در وتوي سوم روسيه و چين ،دشمنان براي مداخله نظامي به دنبال بهانه ای ديگر و تكرار سناريوي سلاح كشتار جمعي عراق هستند.

23:32.23

 

 

 

 

 

 

 

 



پربیننده ترین خبرها