کارشناس مسائل راهبردی سوری:

هدف از سفر پانتا تشدید فشارها بر سوریه است

هدف از سفر پانتا تشدید فشارها بر سوریه است
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 15:47

العالم،دمشق - كارشناس مسائل راهبردي سوريه هدف از سفر ليون پانتا وزير دفاع آمريکا به منطقه را تجميع قواي نظامي عليه سوريه و افزايش فشارها بر اين کشور دانست.

"طالب ابراهيم" روز دوشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: برخي كشورهاي منطقه به ويژه عربستان، تركيه و قطر از هيچ تلاشي براي سرنگوني نظام سوريه، تجزيه و تخريب اين كشور دريغ نمي كنند.

کارشناس مسائل راهبردی سوری، افزود : سوريه صحنه خبيث ترين جنگ طي 100 سال اخير است اما با وجود همه تلاش هاي ضد سوري، اين كشور همچنان مقاوم است و دربرابر توطئه هاي دشمنان ايستادگي مي كند.

ابراهيم با اشاره به سفر"لئون پانتا" وزير دفاع آمريكا به منطقه، گفت: هدف از اين سفر تشديد حملات عليه سوريه و تجمیع قواي نظامي عليه اين كشور است كه آمريكا،رژیم صهیونیستی و ديگر طرف ها در اين مرحله براي مقابله با اقتدار سوريه و موج پيروزي ها و دستاوردهاي ارتش  ضروري مي دانند.

وي افزود: سفر وزير دفاع آمريكا به منطقه ممكنست نشانه اي از احتمال وخامت اوضاع سوريه درآينده و بسيج شدن همه گروه ها و مزدوران غربي و هم پيمانان عرب آنان عليه سوريه باشد.

کارشناس مسائل راهبردی سوری، گفت: بعد از پيروزي ارتش سوريه در معركه حلب، دشمنان سوريه ممكنست به متشنج كردن اوضاع با تجاوز خارجي به سوريه روي بياورند و حتي ممكنست كه دولت اردوغان با حمايت عرب ها يعني با تصميم اتحاديه عرب و حمايت آمريكا و غرب وارد عمل شود.

30-15:42

 

 

 



پربیننده ترین خبرها