حماس: صبر مقاومت در برابر جنایات دشمن طولانی نخواهد بود/ جهاد اسلامی: در حمایت از قدس کوتاهی نخواهیم کرد

حماس: صبر مقاومت در برابر جنایات دشمن طولانی نخواهد بود/ جهاد اسلامی: در حمایت از قدس کوتاهی نخواهیم کرد
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 23:18

یک رهبر جنبش حماس خطاب به رژیم صهیونیستی گفت که صبر گروه‌های مقاومت و در رأس آن حماس و گردان‌های القسام را بیش از این امتحان نکند.

العالم - فلسطین اشغالی

"خلیل الحیه" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت صبر گروه‌های مقاومت و در رأس آن جنبش حماس و شاخه نظامی آن گردان‌های القسام در برابر جنایات دشمن صهیونیستی طول نخواهید کشید.

وی خطاب به دشمن صهیونیستی گفت: دشمن و مزدورانش نباید صبر مقاومت و گردان‌های القسام را بیش از این بیازمایند.

الحیه تاکید کرد جنبش حماس بیانیه هیئت ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره درباره ادامه راهپیمایی‌ها در مرزهای غزه را تایید می‌کند.

جهاد اسلامی: در حمایت از قدس کوتاهی نخواهیم کرد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که در حمایت از قدس و دفاع از آن کوتاهی نخواهد کرد و خون شهدا به هدر نخواهد رفت.

در این بیانیه آمده است که رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایتی فجیعی علیه شهروندان بی‌دفاع فلسطین که برای اعلام پایبندی خود به قدس به عنوان پایتخت فلسطین و اصول ملی خود از جمله حق بازگشت به خیابان‌ها آمده بودند مرتکب شد.

قشرهای مختلف مردم فلسطین از صبح امروز همزمان با مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی  به‌سمت مناطق مرزی نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی حرکت کردند تا بر حق مشروع خود مبنی بر بازگشت به سرزمینی که از آن رانده شده‌‌اند و مخالفت با تصمیم ترامپ تأکید کنند که تاکنون بیش از 50 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و صدها نفر نیز زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها