مخالفت صهیونیستها با آتش بس

دوشنبه 29 فروردين 1390 - 10:29

هراس صهيونيستها از توان رزمي مقاومت و از احتمال شعله ور شدن شراره هاي انتفاضه جديد در فلسطين اشغالي، رئيس سابق موساد را به مخالفت با مطالبات مطرح شده داخلي براي برقراري آتش بس با گروههاي مقاومت در غزه واداشت.

"افرایم هالیفی" رئیس سابق موساد در گفتگو با کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی مطالبات کابنیه اسرائیل برای آتش بس با گروههای مقاومت در غزه را وقت کشی به نفع حماس دانست.

 

وی افزود: در صورت اعلام آتش بس و مذاکره با حماس، تل آویو به ناچار برای رفع محاصره غزه اقدام می کند و به حماس این امکان را می دهد تا در فرایند سازش اسرائیل با تشکیلات خودگردان فلسطینی نقش آفرینی کند.

 

"صلاح صلاح" کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در بررسی این گزارش، در برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه"( از نگاه رسانه های اسرائیل ) شبکه خبری العالم تصریح کرد: صهیونیستها نگران آن هستند که مقاومت اسلامی مردم فلسطین "حماس" با استفاده از تحولات اخیر منطقه، در طول مدت آتش بس خود را تقویت کند.

 

وی با تاکید بر آمادگی مردم فلسطین برای آغاز انتفاضه جدید، گفت: تحولات اخیر منطقه و سرنگونی رژیم های حامی اسرائیل یکی پس از دیگری، مسیری که کشورهای عربی دست نشانده غرب برای مردم فلسطین ترسیم کرده بودند را تغییر داد، و مسأله فلسطین را وارد مرحله جدیدی کرد.

پربیننده ترین خبرها