كارشناس امور نظامي و راهبردی مصری:

آلمان با تکفیری های القاعده وارد میدان شد

آلمان با تکفیری های القاعده وارد میدان شد
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 15:02

العالم، لبنان - کارشناس مسائل نظامي و راهبردي لبناني،گفت: آلمان با ائتلاف با گروه هاي سلفي تکفيري و القاعده به روند پشتيباني از شورشيان مسلح سوري پيوست.

"حسين حموده" روز یکشنبه به شبکه خبري العالم، گفت: هدف از  پيوستن آلمان به روند پشتيباني لجستيكي از شورشیان مسلح در سوريه، به چالش كشيدن وتوي روسيه و چين در شوراي امنيت عليه مداخله نظامي در سوريه است.
کارشناس مسائل نظامی و راهبردی مصری، خاطر نشان كرد:غرب تلاش دارد تا منطقه را بر اساس مسائل مذهبي و نژادي تجزیه کند و  رهبران جدیدی را در کشورهای مختلف بر سر کار آورد و تلاش می کند تا این سیاست را در سوریه اجرا کند.
حموده، تصريح كرد: متاسفانه آلمان به عنوان هم پيمان نظامي رژیم صهیونیستی و دشمن سوريه با برخی از كشورهاي عربي همراه شد، اما چون جاي پايي در منطقه ندارد، از طریق ائتلاف با گروه هاي سلفي تكفيري و القاعده وارد میدان شده است.

كارشناس مصري ادامه داد: كشتي هاي آلماني در  نزدیکی سواحل سوريه مستقر شده اند و پايگاه اينجرليك تركيه مقر آنها است، همانگونه كه در گذشته در سواحل ليبي مستقر شده بودند
حسین حموده يادآور شد: دستان صهيونيسم امروز در شبه جزيره سيناي مصر آشكار است و هدف اين رژيم، مشغول كردن مصر به امور داخلي است.
وي گفت: اميدي به اتحاديه عرب كه همه امورش در دست شماري از كشورهاي عربي حوزه خليج فارس است، نیست؛ لذا از سازمان همكاري اسلامي مي خواهيم به دور از هر گونه طايفه گري، نيروهاي پاسدار صلح اسلامي را در سوريه مستقر كند.
حموده نسبت به توطئه عليه سوريه به ويژه كودتاي نظامي و اجراي سناريوي افغانستان در آن هشدار داد و خواستار  مقابله با این توطئه ها شد.
19-15:56



پربیننده ترین خبرها