یگان موشکی یمن، مواضع متجاوزان در «الحدیده» را با موشک بالستیک هدف قرار داد

یگان موشکی یمن، مواضع متجاوزان در «الحدیده» را با موشک بالستیک هدف قرار داد
پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 - 22:17

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که مواضع متجاوزان وابسته به ائتلاف سعودی را در ساحل غربی یمن با موشک هدف قرار داده است.

العالم _ یمن

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شامگاه پنجشنبه از حمله موشکی به مواضع متجاوزان ائتلاف عربستان سعودی در ساحل غربی یمن خبر داد.

شبکه «المسیره» یمن به نقل از این یگان اعلام کرد که یک فروند موشک بالستیک از نوع «قاهر ام ۲» به مواضع متجاوزان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل «الحدیده» شلیک کرده و با دقت به هدف اصابت کرده است.

ارتش یمن اعلام کرد که هدف این موشک، محل تجمع نیروهای مزدور ائتلاف عربستان سعودی بوده است.

هنوز ۲۴ ساعت از هشدار نیروی دریایی یمن نمی‌گذرد که یگان موشکی ارتش این کشور، آن را عملی کرد و مواضع نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی را با موشک هدف قرا داد.

به دنبال تحرکات گسترده ائتلاف متجاوز عربستان سعودی برای اشغال بندر و فرودگاه «الحدیده»، فرماندهی نیروی دریایی و دفاع ساحلی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای هشدار داد که کشتی‌ها این ائتلاف را با موشک هدف قرار خواهد داد. بنابراین از سایر کشتی‌ها خواست از کشتی‌های سعودی و اماراتی فاصله بگیرند.

ائتلاف متجاوز عربستان سعودی بعد از ۳ سال ناکامی و شکست در یمن، با حمایت غرب و آمریکا قصد دارد با عملیات گسترده، بنرد حدیده را که تنها راه ارتباطی و سریان حیاتی نیروهای انقلابی یمن به شمار می‌رود، اشغال کند.

ارتش یمن و کمیته‌هیا مردمی یمن تأکید کرده است برای دفاع از ساحل غربی و بندر حدیده همه امکانات و توان خود را به کار خواهد گرفت.

 

پربیننده ترین خبرها