مخالفت آمریکا با آزادی رهبران انقلاب بحرین

مخالفت آمریکا با آزادی رهبران انقلاب بحرین
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 16:06

العالم،لندن ـ فعال سياسي بحريني با اشاره به اين که آزادي رهبران انقلابيون بحريني از زندان باعث تقويت انقلاب خواهد شد، از مخالفت آمريکا با آزادي رهبران بحريني خبر داد.

"علي فايز" عصر دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم،انقلاب بحرين را عظيم ترين انقلاب بيداري اسلامي دانست و گفت:80 درصد از ملت بحرين خواستار آزادي و عدالت هستند و اين انقلاب كاملا مسالمت آميز است.

فعال سیاسی بحرینی با بيان اين كه رژيم بحرين نماينده ملت نيست و مخالفان نظام حاکم در سال 2006، بیش از 65 درصد کرسی های پارلمان را به دست آورده اند، گفت: كدام طرف نماينده مردم هستند؟ مخالفان كه 65 درصد كرسي های پارلمان را به دست آوردند، يا رژيمی كه 80 درصد مردم مخالف آن هستند؟

فايز درباره گفت وگو ميان حكومت و مخالفان تاکید کرد که گفت وگو بايد بر مبنای اصلی باشد كه ملت صاحب مشروعيت و حاكميت است و همگي در برابر قانون برابرند؛ از جمله شخص حمد بن عيسي آل خلیفه پادشاه بحرین.

وي با اشاره به مساله پزشكان بازداشت شده در بحرين، ابراز اميدواري كرد كه اين مساله در سريعترين زمان ممكن حل و فصل شود و پزشكان به كار خود بازگردند.

فعال سیاسی بحرینی، گفت: به دليل محاكمه و اخراج پزشكان، وضعيت بهداشت و سلامت در كشور روز به روز بدتر مي شود.

فايز با تأکیر بر این که «رژيم، شجاعت آزاد کردن رهبران انقلاب را ندارد» افزود: آزادي رهبران، انقلابیون را قدرتمندتر خواهد کرد.

وی آزادی رهبران از زندان ها را «آخرين ميخ» بر تابوت رژيم ديكتاتوري آل خلیفه دانست و گفت: رژیم بحرين، بنده و مزدور آمريكا و آل سعود است و از اين بندگي خارج نمي شود. آمريكايي ها جايگزيني براي رژيم آل خليفه ندارند و به همین جهت با آزادی رهبران بحرینی که آل خلیفه را در معرض تهدید قرار می دهد، مخالف هستند.

14:51



پربیننده ترین خبرها