سخنگوی ارتش یمن: همه سرمایه گذاران خارجی از امارات خارج شوند

سخنگوی ارتش یمن: همه سرمایه گذاران خارجی از امارات خارج شوند
سه شنبه 6 شهريور 1397 - 12:46

حمله به فرودگاه دبی یک حمله آزمایشی بود و همه تأسیسات اقتصادی امارات در آینده با پهپاد‌ها و موشک‌های بالستیک هدف قرار خواهند گرفت.

العالم - یمن

سخنگوی ارتش یمن ضمن درخواست از همه سرمایه گذاران و سرمایه داران برای ترک امارات گفت: همه امارات در تیررس حملات پهپادی و موشک‌های بالستیک ارتش یمن قرار دارد و تأسیسات اقتصادی امارات نیز اهداف مشروعی برای ارتش یمن به شمار می‌روند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ شرف لقمان از همه سرمایه گذاران و سرمایه داران خواست امارات را ترک کنند.

وی گفت: امارات با همه تأسیسات اقتصادی و حیاتی اش هدف مشروعی برای ارتش یمن است.

سرتیپ شرف لقمان گفت: الان پهپاد‌های ما به امارات پرواز می‌کنند و فرودگاه را هدف قرار می‌دهند که باعث توقف پرواز‌ها برای مدتی می‌شود. توقف پرواز‌ها برای امارات موجب خسارات زیادی است. علاوه بر اینکه خساراتی نیز وارد شده است که در ساعات یا روز‌های آینده اعلام خواهد شد و در حال حاضر به علت سانسور شدید خبری که اماراتی‌ها حاکم کرده اند این خسارات بر ملا نمی‌شود. در روز‌های آینده نیز اتفاقات غافلگیر کننده ادامه خواهد یافت و اعلام خواهیم کرد. این حمله نیز در پاسخ به جنایاتی است علیه یمنی‌ها صورت می‌گیرد. همه امارات به اهداف مشروعی برای ما تبدیل شده است. همه امکانات اقتصادی و طرحهایش به عنوان اهداف مشروع ما هستند. حمله به فرودگاه دبی نیز یک حمله آزمایشی بود و همه تأسیسات اقتصادی امارات در آینده با پهپاد‌ها یا موشک‌های بالستیکی هدف قرار خواهند گرفت. 

وی تاکيد کرد: همه سرمایه گذاران خارجی از این کشور خارج شوند. ما هشدارمان را می‌دهیم تا نگویند که نگفتیم.
 

پربیننده ترین خبرها