انزجار مسلمانان ومسيحيان لبنان ازتوهين به پيامبر اكرم

انزجار مسلمانان ومسيحيان لبنان ازتوهين به پيامبر اكرم
يکشنبه 2 مهر 1391 - 19:12

هرمل (العالم) - مسيحيان لبنان دركنار مسلمانان اين كشور با شركت در راهپيمايي گسترده حمايت از پيامبر اكرم و ابراز انزجار از توهين كنندگان به رسول گرامي اسلام (ص) شركت كردند.

مروان فارس" نماينده مجلس لبنان يكشنبه شب در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: راهپيمايي امشب هزاران نفر از ساكنان شهر هرمل بنا به دعوت سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان و در دفاع از رسول گرامي اسلام (ص) برگزار شد.

وي از مشاركت گسترده مسيحيان در راهپيمايي شهر هرمل در لبنان تمجيد كرد و افزود: مسلمانان و مسيحيان در دفاع از رسول گرامي اسلام (ص) يكپارچه و متحد هستند و مادامي كه با يكديگر متحد باشند ، قادر به شكست آمريكا و رژيم اسرائيل خواهند بود.

فارس تصريح كرد: حضور گسترده مردم شهر هرمل در راهپيمايي دفاع از حضرت محمد (ص) رسول گرامي اسلام و درحمايت از رسول خدا و مسلمانان بود كه از سوي آمريكا ، رژيم صهيونيستي و برخي كشورها مورد اهانت قرار گرفت.

وي افزود: همه مسلمانان و مسيحيان بايستي براي مقابله با دشمنان و درحمايت از پيامبر رحمت و محكوميت اهانت به ايشان با يكديگر متحد شوند.

فارس ادامه داد: راهپيمايي امشب و راهپيمايي هاي ديگري كه در روزهاي گذشته در مناطق مختلف لبنان برگزار شد، دربردارنده اين پيام براي آمريكا ، رژيم اسرائيل و همه توهين كنندگان به مقدسات اسلامي است كه مردم لبنان اعم از مسيحي و مسلمان در دفاع از رسول رحمت (ص) با يكديگر متحد هستند.

23-18:07  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها