برنامه های رئیس جمهور در سازمان ملل

برنامه های رئیس جمهور در سازمان ملل
پنج‌شنبه 29 شهريور 1397 - 12:25

رئیس جمهور برای سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی، یکشنبه یکم مهر به نیویورک سفر می‌کند.

العالم ایران سیاسی

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طبق سنوات گذشته، امسال نیز جهت شرکت در هفتاد و سومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر خواهد کرد.

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، در همین رابطه و درخصوص برنامه های این سفر گفته است که آقای روحانی در نیویورک علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی، سخنرانی دیگری نیز در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا در صحن عمومی سازمان ملل خواهد داشت.

اسماعیلی جلسه با مدیران ارشد و نخبگان رسانه ای حاضر در نیویورک، نشست با جمعی از نخبگان سیاست خارجی و نیز دیدار با تعدادی از رهبران جوامع اسلامی در امریکا را از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر اعلام کرد.

وی همچنین از مصاحبه با برخی رسانه های بین المللی و نیز برگزاری کنفرانس خبری عمومی در انتهای سفر خبر داد و افزود: آقای روحانی طی سفر به مقر سازمان ملل با تعدادی از سران کشورهای حاضر در مجمع عمومی، دبیرکل سازمان ملل و نیز برخی رؤسای سازمان های بین المللی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

به گفته معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آقای روحانی عصر چهارشنبه چهارم مهر نیویورک را به سوی میهن اسلامی ترک خواهد کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها