ارتش یمن:

عملیات علیه فرودگاه دبی ادامه خواهد داشت/ عملیات بعدی با عکس و تصویر خواهد بود

عملیات علیه فرودگاه دبی ادامه خواهد داشت/ عملیات بعدی با عکس و تصویر خواهد بود
يکشنبه 8 مهر 1397 - 17:45

معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: عملیات ویژه علیه فرودگاه بین المللی دبی پاسخی به حملات امارات به جبهه ساحل غربی است و تا زمان ادامه حملات امارات به یمن، ادامه خواهد داشت .

العالم یمن  

نیروی هوایی یمن با پهپاد صماد 3 فرودگاه بین المللی دبی را هدف قرار داد.

صنعا تاکید کرد عملیات بعدی با عکس و تصویر خواهد بود.

نیروی هوایی یمن گفت دلیل حمله به این فرودگاه این بود که از آن به عنوان گذرگاهی برای  نیروهای متجاوز استفاده می شد.

نیروهای مشترک یمن ، پس از هدف قرار دادن این فرودگاه با عملیات ویژه قایق های گارد مرزی عربستان را در بندر جیزان واقع در جنوب غرب عربستان سعودی هدف قرار دادند.

نیروی هوایی یمن در پاسخ به حملات بی وقفه عربستان و امارات به یمن، با پهپاد صماد 3  فرودگاه بین المللی دبی واقع در 1200 کیلومتری یمن را ، هدف قرار داد.

این اولین عملیات نبود بلکه یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی، اگوست گذشته و پیش از آن نیز با عملیات مشابهی فرودگاه ابوظبی واقع در 1500 کیلومتری را هدف قرار داده بودند.

سرهنگ "عزیز راشد" معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: این عملیات ویژه که فرودگاه بین المللی دبی در 1500 کیلومتری را هدف قرار داده بود  دومین حمله بود که البته ادامه خواهد داشت و پاسخی به حملات امارات به جبهه ساحل غربی است و تا زمان ادامه حملات امارات به یمن، ادامه خواهد داشت .

راشد هم چنین بر توقف پروازهای فرودگاه بین المللی دبی تاکید کرد اما مسئولان این فرودگاه به سرعت آن را تکذیب کردند اما برنامه پرواز این فرودگاه پس از چندین ساعت وقفه دوباره بر روی صفحه ظاهر شد.

نیروی دریایی و دفاع ساحلی نیز با عملیات ویژه ای  چندین قایق گارد مرزی عربستان را در بندر جیزان واقع در جنوب غرب عربستان هدف قرار داد که به سوختن شماری از آنان منجر شد

نیروهای مشترک یمن نیز، نفوذ مزدوران در جبهه کلابه در استان تعز را ناکام گذاشتند که به هلاکت شماری از آنان منجر شد شماری نیز در انفجار یک بمب در یکی از تپه های جبهه الشقب در بخش صبر الموادم کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها