تلاش فلسطینی ها برای ایجاد وحشت در رژیم صهیونیستی

تلاش فلسطینی ها برای ایجاد وحشت در رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 13:21

يکي از مسئولان دولت فلسطين در نوار غزه تاکيد کرد که ، گروه هاي فلسطيني كاري خواهند كرد كه ترس و وحشت بر اين رژيم صهيونيستي حاکم شود.

ایهاب الغصین، رئيس دفتر اطلاع رساني دولت فلسطين در غزه، در گفت و گو با شبکه خبری العالم  تاکید کرد حملات اخير رژيم صهيونيستي نوعي فرافكني و تلاش براي منحرف كردن افكار عمومي داخلي از ناكامي هاي داخلی آن است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بهانه هایی مانند حملات برخی گروه های مسلح در سینا و خنثی سازی این حملات را مطرح کرد که به نوعی بهانه و توجیه بود که باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

الغصین تاکید کرد: گروه های مقاومت فلسطین مانند گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، و گردان های قدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی، توانستند واکنش مناسب و قاطعی به حملات اخیر صهونیست ها بدهند و این پیام را به آن دادند که در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه این رژیم کاملاً آماده اند.

وي افزود: رژيم اشغالگر صهيونيست همواره برای تحمیل سیاستهای خود تلاش می کند و بر این پندار است که می تواند در این باره موفق شود، اما گروه های فلسطینی کاملا حساب شده و با برنامه به این سیاست های آن پاسخ می دهند.

الغصين تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي قصد دارد گروه هاي فلسطيني را به نشان دادن واكنش هاي انتقامجويانه و فردي وادار كند اما گروه هاي فلسطيني واكنش هاي خود را به صورت مطالعه شده و گروهي انجام مي دهند. بنابراين هر قدر توانمندي هاي رژيم صهيونيستي زياد باشد، گروه هاي فلسطيني كاري خواهند كرد كه ترس و وحشت بر اين رژيم حكمفرما باشد.

 

10-19:55

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پربیننده ترین خبرها