رژیم صهیونیستی استاندار «قدس» را ربود

شنبه 28 مهر 1397
23:00
رژیم صهیونیستی استاندار «قدس» را ربود
رسانه‌های فلسطینی شنبه اعلام کردند که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی استاندار قدس را ربوده‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های فلسطین شامگاه شنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به دلایل نامعلوم «عدنان غیث»، استاندار قدس اشغالی را بازداشت و ربوده‌ است.

خبرگزاری «صفا» فلسطین لحظاتی پیش اعلام کرد که نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر قدس، غیث را از خودروی خود در منطقه «بیت‌حنینا» شهر قدس ربوده‌ و به مکان نامعلومی برده‌اند.

عدنان غیث سی‌اُم آگوست از سوی تشکیلات خودگران فلسطین به ریاست «محمود عباس»، به عنوان استاندار جدید قدس معرفی شد و سوگند یاد کرد.

نیروهای رژیم صهیونیستی پیشتر در ماه می به منزل غیث در شهرک «سلون» واقع در نزدیکی قدس قدیم یورش برده بودند و او و همسرش را بازداشت کرده بودند.

عدنان غیث همچنین عضو کمیته «قدس» شورای انقلاب جنبش فتح به رهبری محمود عباس است.

جنبش فتح در واکنش به بازداشت و ربوده شدن استاندار قدس گفت که این اقدام رژیم صهیونیستی و «همکاران و اذناب آن که خود را به شیطان فروخته‌اند» هرگز مانع مبارزه آن‌ها در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها نخواهد شد.

فارس

0% ...

آخرین اخبار

فرمانده کل ارتش: قوه قضائیه؛ نگهبان حقوق مستضعفان و سپر بلای ملت ایران است


خشم فزاینده "اسرائیل" بعد از تفاهم جدید ایران و آمریکا


خزانه‌داری آمریکا معافیت صادرات نفت ایران از تحریم را صادر کرد


لبنان در مسیر تفاهمات بزرگ است؛ پس از نشست سوئیس چه چیزی تغییر کرده است؟


پایتخت پاکستان برای استقبال از پزشکیان مزین به پرچم ایران شد + عکس


وزیر خارجه قطر: به خاتمه جنگ رسیدیم اما باید محتاط بود/ نتانیاهو عامل تشدید تنش


گزارش خبرنگار شبكه العالم| مذاکرات ایران و آمریکا وارد فاز فنی شد؛ لبنان در متن تفاهمنامه + فیلم


گرو‌هان‌های قدس: حاج رمضان رکن اساسی در حمایت از فلسطین بود


ونس: مذاکرات فنی در هفته‌ها و روزهای آتی ادامه خواهد یافت


گزارش ویژه العالم از واکنش‌های بین المللی به تفاهمنامه ایران و آمریکا/"اسرائیل" بازنده بزرگ+فیلم