سی ان ان: رهبر عالی ایران ترامپ را مایه بی آبرویی آمریکا خواند

سی ان ان: رهبر عالی ایران ترامپ را مایه بی آبرویی آمریکا خواند
يکشنبه 13 آبان 1397 - 11:04

شبکه تلویزیونی سی ان ان با بازتاب سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری گزارش داد: رهبر عالی ایران دونالد ترامپ را به موجب تحریم های ایران مایه بی آبرویی آمریکا خواند.

العالم ـ آمریکا

این شبکه تلویزیونی روز یکشنبه با قرار دادن سخنان 12 آبان ماه مقام معظم رهبری در سر تیتر خبرهای بامدادی خود گزارش داد: رهبر عالی ایران آمریکا را به دلیل از سرگیری دوباره تحریم ها علیه ایران مورد انتقاد قرار داد و گفت که رئیس جمهوری آمریکا این کشور را بی آبرو کرده و قدرت آمریکا نیز رو به افول است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته (شنبه)درآستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان تأکید کردند: افول امریکا به واقعیتِ مورد اجماع صاحب‌نظران معتبر جهان تبدیل شده اما در سوی دیگر این چالش، ملت ایران با انگیزه، روحیه و کار و تلاش جوانان عزیزش، آینده ای درخشان و به مراتب بهتر را در پیش دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: اکنون نه تنها اقتدار معنوی و قدرت نرم امریکا رو به افول است بلکه اقدامات رئیس جمهور عجیب و غریبِ فعلیِ امریکا، «لیبرال دموکراسی» را نیز که پایه تمدن غرب است، بی آبرو کرده است.

پربیننده ترین خبرها