السنوار: در راه شکست محاصره غزه، خشک و تر را با هم خواهیم سوزاند/ موشک و ابزار مقاومت را با هیچ چیز دیگری مبادله نمی کنیم

السنوار: در راه شکست محاصره غزه، خشک و تر را با هم خواهیم سوزاند/ موشک و ابزار مقاومت را با هیچ چیز دیگری مبادله نمی کنیم
جمعه 25 آبان 1397 - 21:37

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه در سخنرانی گفت: آماده هر راهکاری برای شکشستن محاصره غزه هستیم، برای شکستن محاصره غزه خشک و تر را با هم خواهیم سوزاند.

العالم - فلسطین اشغالی

یحیی السنوار -- رئیس دفتر سیاسی حماس -- در غزه در مراسم یادبود شهدای خان‌یونس گفت: کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با اشغالگران هستند در دنیا و آخرت ذلیل خواهند شد.

وی اظهار داشت که کرانه بختری در 2 سال گذشته بیش از سیصد شهید تقدیم کرده است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه مقاومت محاصره غزه را پایان خواهد یافت، گفت: آماده هر راهکاری برای شکشستن محاصره غزه هستیم، برای شکستن محاصره غزه خشک و تر را با هم خواهیم سوزاند.

وی اظهار داشت: به نیروهای اشغالگر نصیحت می کنم که اوضاع را به گذشته و راهی که یک بار در آن شکست خوردند را امتحان نکنند، باید تمام اشخاصی که در غزه زندگی می کند دارای زندگی شرافتمندانه ای باشند.

سنوار سلاح به غنیمت گرفته شده توسط رزمندگان القسام با یگان ویژه اسراییلی را از فرمانده یگان "الشرقیه" در خانیونس دریافت نمود.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ مبارزه مردم فلسطین 13 شاخه مسلح در یک اتاق با یکدیگر کار را آغاز نموده و با یکدیگر پایان می دهند، اگر اهالی کرانه باختری مانند غزه توسط سرانشان با سلاح حمایت می شدند وضعمان بسیار بهتر بود، از برادرانمان در فتح و تمام گروههای اقدام ملی و اسلامی می خواهیم برای آغاز گفت و گوی جدی بر اساس وحدت و شراکت دور یک میز واحد بنشینیم. 

وی تاکید کرد: هرگز اجازه نمی دهیم که کسی موشک‌هایمان و تونلهایمان را با شیر خشک و غذا و درمان مبادله کند و محاصره باید شکسته شود، هرگز اجازه نمی دهیم محاصر استمرار یابد. 

سنوار سلاح به غنیمت گرفته شده توسط رزمندگان القسام از یگان ویژه اسراییلی -- طی عملیانی که در خان یونس انجام شده بود -- را به نمایش گذاشت.

پربیننده ترین خبرها