تمرین نظامیان صهیونیست برای اسیر نشدن

تمرین نظامیان صهیونیست برای اسیر نشدن
چهارشنبه 10 آبان 1391 - 15:16

رژيم صهيونيستي از ترس اسارت نيروهاي خود در حمله احتمالي به لبنان، رزمايشي براي آموزش نيروهاي خود برگزار مي كند.

به گزارش پايگاه خبري شبکه العالم، رژيم صهيونيستي در اين رزمايش كه در بلندي‌هاي اشغالی جولان برگزار مي شود، سربازان ذخيره خود را هم براي حمله به لبنان و روبرو شدن با جنگ احتمالي با نيروهاي حزب الله آموزش مي دهد.

بر پايه اين گزارش، هدف از برگزاري اين رزمايش در بلندي هاي جولان آن است كه سربازان اسراييلي با قرار گرفتن در صحنه‌هاي شبيه به صحنه هاي جنگ در جنوب لبنان، انواع شيوه هاي زنده بيرون آمدن از جبهه جنگ، را تمرين كنند.

اين دوره‌ها با هدف كسب بهترين نتايج در جنگ احتمالي انجام مي‌شوند تا به اين ترتيب سربازان از كمين‌ها و تله‌هاي فرضي صحنه جنگ عبور كرده و خود را با انواع سختي‌ها و دشواري‌هاي جنگ با حزب الله در جنوب لبنان آماده كنند.

رژيم صهيونيستي اين رزمايش را در برابر دوربين تلويزيون اسرائيل انجام مي‌دهد و شبكه 10 كه تلويزيون مستقل در این رژیم به شمار می‌رود، شب گذشته گزارشي درباره اين رزمايش پخش كرد.

رژيم صهيونيستي به خوبي آگاه است كه اگر بخواهد به تاسيسات هسته‌اي ايران حمله كند، خود را درگير جنگ با حزب الله كرده است، به همين سبب به اين مي‌انديشد كه پيش از هرگونه حمله به ايران، به حزب الله لبنان حمله كند و خطر موشک‌های مقاومت را به زعم خود برطرف کند.

 

26

پربیننده ترین خبرها