ارتش سوریه حمله تروریست ها را ناکام گذاشت

ارتش سوریه حمله تروریست ها را ناکام گذاشت
جمعه 2 آذر 1397 - 12:19

گروه‌های تروریستی بار دیگر به مواضع ارتش سوریه در شمال استان "حماه" یورش بردند که این بار نیز با قبول شکست، مجبور به عقب نشینی شدند.

العالم ـ سوریه

رسانه های سوری اعلام کردند که گروه تروریستی موسوم به 'کتائب العزه' روز گذشته برای نفوذ به مواضع ارتش سوریه در اطراف روستای المغیر و اردوگاه بریدیج در شمال حماه تلاش کرد.
یگان‌های ارتش سوریه با سلاح های سنگین این گروه از تروریست ها را زیر آتش سنگین خود گرفتند و تلاش آنها را برای نفوذ به این مناطق ناکام گذاشتند.
همچنین واحدهای ارتش سوریه، تلاش تروریست ها برای حمله به مواضع نظامی در اطراف شهرک 'اللطامنه' را ناکام گذاشتند.
گروه های تروریستی با تجاوز به مواضع نظامی ارتش سوریه در ریف شمالی حماه، همچنان توافق منطقه عاری از سلاح در ادلب را نقض می کنند.
بر اساس توافق های صورت گرفته میان روسیه و ترکیه، قرار بود تا عمق 15 و 20 کیلومتری از مناطق تحت کنترل تروریست ها در ادلب عاری از سلاح های سنگین و وجود گروه های تروریستی شود. 
به گزارش ایرنا، پیش تر ترکیه تلاش داشت گروه تروریستی تحریر الشام (جبهه النصره سابق) را اقناع کند تا از مناطق عاری از سلاح در ادلب خارج شود؛ اما این گروه تروریستی در بیانیه ای اعلام کرد که از ادلب خارج نمی شود و سلاح های خود را نیز تحویل نخواهد داد. 
نیروهای نظامی سوری آماده بازپس گیری استان ادلب سوریه از آخرین مناطق حضور تروریست ها در این کشور هستند. 
بر اساس برخی آمارها 146 هزار تروریست وابسته به 103 گروه تروریستی از اتباع 60 کشور جهان، از مناطق مختلف سوریه در جریان آزادسازی مناطق اشغالی به ادلب و 'جرابلس' جابجا شده اند و در کنار دیگر تروریست های ساکن در این استان و به خصوص 'اویغورهای' چینی، جمعیت این منطقه را به حدود سه میلیون نفر رسانده اند. 

پربیننده ترین خبرها