الدقاق در گفتگو با العالم:

رژیم آل خلیفه خواستار پارلمانی 100 درصد حکومتی است/ انتخابات امروز یک نمایش کمدی بود

رژیم آل خلیفه خواستار پارلمانی 100 درصد حکومتی است/ انتخابات امروز یک نمایش کمدی بود
شنبه 3 آذر 1397 - 18:36

مدیر حوزه علمیه بحرین در قم انتخابات پارلمانی که امروز در بحرین آغاز شد را یک کمدی توصیف کرد.

العالم-بحرین

شیخ عبدالله الدقاق در گفتگو با شبکه العالم  اظهارداشت: علما و فرزندان بحرین یا در زندان های آل خلیفه به سر می برند و  یا از کشور رانده شده و نمی تواند به داخل بحرین پا بگذارند و این در حالی است که رژیم آل خلیفه هیچ قدمی را در راستای رضایت ملت بحرین برنمی دارد.

وی تاکید کرد که طی روزهای قبل از آغاز این انتخابات نمایشی رژیم آل خلیفه به اقدامات سرکوبگرانه خود علیه ملت بحرین بیش از پیش شدت داد و این مانند آن است که به مردم می گوید برای ما مهم نیست که در این انتخابات مشارکت کنید یا نه مسأله ای  که برای ما اهمیت دارد این است که پارلمانی صد در صد حکومتی روی کار آید.

الدقاق در ادامه افزود: رژیم آل خلیفه درصدد است با استفاده از این پارلمان نمایشی همه طرح های خود را به اسم مردمی بودن مشروعیت ببخشد و معیارهایی را برای نامزدی افراد مشخص کرده است که بر اساس این معیارها تنها افرادی که دارای ویژگی های مد نظر این رژیم هستند بتوانند در این انتخابات نامزد شوند.

وی  با تصریح بر این که در بحرین اجماع بر تحریم انتخابات صورت گرفته است تاکید کرد که ملت بحرین برای تحریم این انتخابات نمایشی نیازی به دعوت از سوی مخالفان رژیم آل خلیفه ندارد چرا که  وضعیت ملت بحرین هر روز بد و بدتر می شود و درحالی که وضعیت معیشتی مردم رو به وخامت است خزانه رژیم آل خلیفه در حال خالی شدن است.

پربیننده ترین خبرها