جزئیات شهادت نوجوان 16 سالۀ بحرینی

جزئیات شهادت نوجوان 16 سالۀ بحرینی
شنبه 20 آبان 1391 - 16:27

اعضاي خانواده " علي عباس رضي "، شهيد 16ساله بحريني كه ديروز جمعه، به دست نيروهاي آل خليفه به شهادت رسيد، تاكيد كردند كه براي رسيدگي به جزييات اين جنايت، تشكيل پرونده خواهند داد.

" حسن رضي " عموي شهيد علي رضي روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: شهيد علي عباس رضی، طبق معمول هر جمعه، همراه دوستانش براي شركت در نماز جمعه به امامت آیت الله شیخ عیسی قاسم، به سمت محل اقامه نماز رفتند اما وقتي به دو راهي خيابان البديع رسيدند، اين خيابان را بسته يافتند و به همين سبب از خودرو پياده شدند تا پياده به سمت محل اقامه نماز بروند.

وي افزود: آن ها سعي مي كردند در پناه خودروها از ديد ماموران پنهان بمانند، اما نيروهاي ضد شورش آن ها را ديدند و به تعقيب و گريز با آنان پرداختند. آن ها سوار خودرو شخصي شدند تا سواره به سمت محل اقامه نماز بروند. اما نيروهاي رژيم آن ها را پياده كردند و تلاش كردند آن ها را به سمت خودرو پليس ببرند.

عموي شهيد رضي در ادامه خاطرنشان كرد: آن ها خود را از چنگ نيروهاي پليس رهاندند و مسير مخالف را پيمودند تا از خيابان عبور كنند، شخصي كه با علي بود از خيابان رد شد و بعد از حادثه براي ما تعريف كرد كه پيكر شهيد علي ناگهان چندين متر آن سوتر پرتاب شد.

" حسن رضي " در پايان تصريح كرد كه خانواده شهيد، براي شهيد علي پرونده قضايي تشكيل خواهد داد و نخواهد گذاشت خون او پايمال شود.

10-13:49

26

 

پربیننده ترین خبرها