وحشت صهيونيستها از قدرت موشكهاي جديد مقاومت

وحشت صهيونيستها از قدرت موشكهاي جديد مقاومت
سه شنبه 23 آبان 1391 - 08:56

كارشناس فلسطيني آگاه به امور رژيم صهيونيستي هدف از حملات اخير اين رژيم به نوار غزه را آزمودن و محك زدن قدرت و توانمندي مقاومت دانست و از وحشت صهيونيست ها از قدرت موشكهاي جديد فلسطينيان خبر داد.

"حلمي الاعرج" روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: رژيم صهيونيستي به دنبال تحميل معادلات خود بر فلسطيني هاي غزه است تا بتواند هرگاه اراده كرد، مقاومت فلسطين را در غزه مورد حمله قرار دهد و هر كس را بخواهد ترور كند بدون اين كه مقاومت بتواند واكنشي موثر از خود نشان دهد. 

وي افزود: قدرت مقاومت فلسطين افزايش يافته است و مقاومت ديگر چنين معادله را به هيچ وجه نمي پذيرد به همين سبب به سرعت به تجاوزگري رژيم صهيونيستي واكنش نشان داد و همين مساله وحشت ارتش رژيم صهيونيستي و شهرك نشينان را از قدرت بازدارندگي مقاومت و موشك هاي جديد و تاثير گذار آن ها سبب شد. 
الاعرج تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي با تجاوزگري هاي خود قصد داشت، قدرت سلاح هاي مقاومت را محك بزند و آن ها بر اين گمان بودند كه در تجاوز به غزه بر مقاومت فائق خواهند آمد.
كارشناس امور رژيم صهيونيستي گفت: به دليل واقع شدن در آستانه انتخابات در اسرائيل انتظار مي رود تجاوزگري اين رژيم به غزه بيشتر شود. 
الاعرج افزود: كابينه رژيم صهيونيستي كابينه اي محافظه كار و تندرو است كه مي توان آن را كابينه جنگ ضد همه جبهه هاي لبنان، ايران، مقاومت و ملت فلسطين در غزه دانست. 
اين كارشناس امور رژيم صهيونيستي در ادامه با انتقاد از عملكرد مصر گفت: بر اساس اطلاعات موجود، دولت مصر ميان فلسطيني ها و رژيم صهيونيستي ميانجي گري كرده بود و آتش بسي اعلام نشده ميان دو طرف حاكم شده بود، اما تجاوزهاي رژيم صهيونيستي اين آتش بس را ناكام گذاشت. در اين شرايط مصر سعي دارد نقشي مهم ايفا كند اما رژيم صهيونيستي با نقض تعهدات خود، راه را به روي تلاش هاي مصر بست. به اين ترتيب بايد گفت مصر هنوز نتوانسته است جايگاه سياسي، ديپلماتيك و نظامي خود را بازيابد. 
وي افزود: مصر از امكانات سياسي و ديپلماتيكي كه در اختيار دارد به نحو احسن استفاده نمي كند و بر رژيم صهيونيستي فشار نمي آورد، اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي از اظهارات وزير دفاع مصر كمال سوء استفاده را كرد. وزير دفاع مصر گفته بود كه در صورت تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه، مصر نمي تواند نقشي نظامي ايفا كند. 
اين كارشناس فلسطيني آگاه به امور رژيم صهيونيستي، تنها عامل تعيين كننده در اين جنگ را قدرت و توانمندي مقاومت و پايمردي مبارزان فلسطيني دانست كه آن را طي تجاوز رژيم صهيونيستي به غزه در سال 2009 ثابت كرده اند و در واقع به همين سبب است كه رژيم صهيونيستي در پي آزمودن قدرت مقاومت برآمده است. 
الاعرج گفت: از سال 2009 تاكنون، مقاومت فلسطين و همه گروه هاي ملي و اسلامي فلسطيني بر قدرت و توانايي خود افزوده اند و همين نكته، تنها كليد موفقيت فلسطيني ها در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستي خواهد بود. 
12-17:4226

پربیننده ترین خبرها