تبلیغات انتخاباتی اشغالگران با خون فلسطيني‌ها

تبلیغات انتخاباتی اشغالگران با خون فلسطيني‌ها
سه شنبه 23 آبان 1391 - 18:44

غزة (العالم)- فعال سياسي فلسطيني پيش بيني کرد تجاوزات رژيم صهيونيستي به غزه تا قبل از انتخابات اين رژيم شدت خواهد گرفت.ش

"طلال ابو ظریفه" عضو دفتر سياسي جبهه دمكراتيك براي آزادي فلسطين روز سه شنبه در گفتگو با شبكه العالم اظهار داشت: گروههاي فلسطيني در نشستی خطرات ناشي از ادامه تجاوز صهيونيست ها به غزه، و راه هاي مقابله با دشمن را بررسي كردند.

وی افزود: گروه هاي فلسطيني رژیم اشغالگر را مسئول تجاوز به غزه و نقض آتش بس دانسته، و با تأکید بر حق مقاومت براي دفاع از ملت فلسطين، اعلام کردند که این رژیم با حمله به غزه اهداف خاصی را دنبال می کند.

ابو ظریفه خاطر نشان كرد: در اين نشست راههاي آتش بس بررسي نشد زيرا رژيم اشغالگر همه درها را به روي آن بسته است، با اين حال اگر نيروهاي فلسطيني احساس كنند شروط رژیم اشغالگر، راهگشاي آتش بس خواهد بود آن را بررسی خواهند كرد.

وی با بیان اینکه راهبرد مقاومت فلسطين در برابر صهيونيست ها تغییری نکرده، اظهار داشت: در صورت نقض آتش بس، مقاومت نيز به هر گونه تجاوز پاسخ دندان شكن خواهد داد.

عضو دفتر سياسي جبهه دمكراتيك براي آزادي فلسطين ادامه داد: صهيونيست ها تهديد كرده اند در مرحله بعدي حملات گسترده تري انجام خواهند داد، و يكي از اهدافشان حمله به مؤسسات دولتي از جمله مقر اسماعيل هنيه است. آنها همچنین قصد دارند گذرگاه هاي غزه از جمله گذرگاه كرم ابو سالم را ببندند تا از ورود سوخت نيروگاههاي برق و ساير كالاهاي ضروري به اين منطقه جلوگیری کنند.

ابو ظريفه افزود: رژيم غاصب، شالوده مقاومت را هدف قرار داده است و مي خواهد علاوه بر ترور رهبران، پايگاههاي آموزش نيروهاي مقاومت را نيز به بهانه اين كه انبار تجهيزات است منهدم كند.

ابوظریفه گفت: تجاوز به غزه برنامه انتخاباتي رژيم اشغالگر است كه به بهاي خون فلسطينيان انجام مي شود.

وي با اشاره به دعوت رژیم اشغالگر از اروپایي‌ها براي بازديد از مناطقي كه هدف حملات موشكي مقاومت قرار گرفته تأکید کرد،  صهیونیست‌ها از اين طريق مي خواهند مقاومت را متجاوز معرفی کرده و اینگونه وانمود كنند كه تجاوز به غزه براي توقف حملات موشكي است.

ابو ظريفه ضمن يادآوري مسئوليت بزرگي كه جامعه جهاني و به خصوص كشورهاي عربي در برابر غزه به عهده دارند، از آنان خواست با افزايش فشارها بر رژيم صهيونيستي ، مانع از ادامه تجاوز به غزه شوند تا از اين طريق كمي از عمق مشکلات هفت ساله مردم غزه كاسته شود.

 

MKH-13-10:44

 





پربیننده ترین خبرها