خطاب به محافل بين المللي،

دولت فلسطين درغزه خواستار مهارجنايتگري صهيونيستها شد

دولت فلسطين درغزه خواستار مهارجنايتگري صهيونيستها شد
چهارشنبه 24 آبان 1391 - 08:24

غزه (العالم)- سرپرست وزارت امور خارجه فلسطين در غزه، از محافل بين المللي خواست تا از حملات رژيم صهيونيستي به فلسطينيان غزه ـ كه براي به دست آوردن آراي بيشتر راي دهندگان در انتخابات آتي كنست (پارلمان رژيم صهيونيستي) صورت مي گيرد ـ جلوگيري كنند.

"غازي حمد" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در عين حال تاكيد كرد كه اشغالگران از اين حملات سودي نخواهند برد و مقاومت براي پاسخگويي به هر حمله اي هرچند شديد آمادگي دارد. 

وي افزود: سياست تعدي، قتل و خون ريزي رژيم صهيونيستي در قبال فلسطينيان كاملا آشكار و مشخص و از سالها پيش تعيين شده است و ملت فلسطين هر ساله شاهد آن بوده اند به گونه اي كه غزه از ابتداي انتفاضه همواره شاهد كشتار ، ترور و حملات پي در پي از سوي رژيم صهيونيستي بوده است. 

حمد خاطرنشان كرد: سياست مجازات دسته جمعي فلسطينيان، سياست برنامه ريزي شده رژيم اشغالگر بوده است كه هم اكنون در آستانه انتخابات قرار دارد و حمله به  نوار غزه نيز بهاي سياسي است كه مردم اين منطقه بايد براي كسب پيروزي احتمالي جناح تندرو به نمايندگي بنيامين نتانياهو نخست وزير، اويگدور ليبرمان وزير خارجه و ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي، پرداخت كنند.
وي با بيان اين كه رژيم صهيونيستي براي دستيابي به اهدافي حملات به نوار غزه را برنامه ريزي كرده است، خاطرنشان كرد: اين رژيم در صدد است تا بدين وسيله بخشي از قدرت ارتش خود را كه گروه هاي مقاومت و موشك هايشان درهم شكستند، بازيابي كند اما در اين زمينه نيز شكست خواهد خورد و بار ديگر همان اشتباه قبلي را مرتكب مي شود.
سرپرست وزارت خارجه فلسطين در غزه گفت: رژيم صهيونيستي از حمله خود به نوار غزه در سال 2009 هيچ سودي جز كشتار و تخريب نبرد و بدون شك حملات بعدي نيز نتيجه بهتري برايش نخواهد داشت.
حمد از كشورهاي عربي ، اسلامي و محافل بين المللي  خواست براي جلوگيري ازهرگونه حمله به ملت فلسطين در نوار غزه موضعگيري كنند.
وي افزود: رژيم اشغالگر درست شرايط  حمله سال 2009 را در نوار غزه به وجود آورده است در حالي كه اين منطقه هميشه براي اشغالگران دردسر ساز و موجب ناكامي آنان بوده است.
حمد تصريح كرد: كابينه هاي ايهود اولمرت و بنيامين نتانياهو؛ محاصره اقتصادي ، حمله نظامي ، ترور و كشتار مردم فلسطين را تجربه كرده اند و اين رژيم به دليل اين كه نتوانسته مانع از شليك موشك توسط گروه هاي مقاومت شود، از نوار غزه عقده به دل گرفته است.
وي با تاكيد بر اين كه مقاومت براي حمايت از خود، مردم نوار غزه و تقويت قدرت خويش از هيچ كوششي دريغ نخواهد كرد، گفت: رژيم اشغالگر تلاش مي كند اين مساله را در رسانه ها بزرگ نمايي كند و تبديل نوار غزه به يك زرادخانه و داشتن سلاح  و موشك هاي پيشرفته توسط مقاومت را بهانه اي براي توجيه حملات خود قرار دهد.
حمد خاطرنشان كرد: مقاومت هم اكنون بيشتر از گذشته به وحدت، يكپارچگي و قدرت پاسخگويي به دشمن نياز دارد و اين امور كليد موفقيت در مقابله با حملات اشغالگران است.MKH-13-18:06


پربیننده ترین خبرها