گردان‌های القسام پهپادهای اسرائیلی به غنیمت گرفته شده را بازسازی کردند

گردان‌های القسام پهپادهای اسرائیلی به غنیمت گرفته شده را بازسازی کردند
دوشنبه 26 آذر 1397 - 14:43

شاخه نظامی حماس تعدادی از پهپادهای به غنیمت گرفته شده از رژیم صهیونیستی را بازسازی کرد و در مراسم تأسیس حماس به نمایش گذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس در مراسم سی و یکمین سالروز تأسیس این جنبش در میدان «الکتیبه» غزه، پهپاد‌هایی که از رژیم صهیونیستی به غنیمت گرفته و بازسازی کرده بود، به نمایش گذاشت.

بر اساس گزارش خبرگزاری «الشهاب»، القسام در این مراسم (که یکشنبه دیروز برگزار شد) اعلام کرد گردان‌ها موفق به بازسازی و به پرواز درآوردن تعدادی از پهپادهای صهیونیستی شدند و پهپادها از جمعیت بسیار زیادی که دیروز در مراسم تأسیس حماس شکرت داشتند، عکس‌برداری کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تخمین زدند حدود نیم میلیون نفر از اهالی نوار غزه در مراسم دیروز شرکت کردند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در سالروز تأسیس این جنبش گفت حمایت از مقاومت با تمام وجود ادامه پیدا خواهد کرد و کرانه باختری مهم‌ترین میدان برای نهایی شدن تکلیف نبرد با دشمن صهیونیستی است.

جنبش حماس در 14 دسامبر 1987 (29/3/1366) و همزمان با اولین انتفاضه فلسطین معروف به انتفاضه سنگ تأسیس شد و مأموریت دفاع از ملت فلسطین و بازپس‌گیری حقوق سلب شده آن را با مقاومت در انواع مختلف آن بویژه مقاومت مسلحانه بر عهده گرفت.

این جنبش فلسطینی و شاخه نظامی آن گردان‌های «عزالدین القسام» روز به روز بر توانایی‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی خود افزود تا اینکه امروز قادر تحقق معادله بازدارندگی در مقابله با رژیم اشغالگر شده است.

پربیننده ترین خبرها