یک شهید و 10 زخمی در چهلمین راهپیمایی بازگشت

یک شهید و 10 زخمی در چهلمین راهپیمایی بازگشت
جمعه 7 دی 1397 - 17:55

هزاران فلسطینی در چهلمین راهپیمایی بازگشت تحت عنوان مقاومت در برابر عادی سازی شرکت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

تظاهرات امروز جمعه با حرکت مردم به سوی اردوگاه های بازگشت در شرق غزه برای مشارکت در تظاهرات چهلمین جمعه بازگشت، آغاز شد.

هیات ملی راهپیمایی بازگشت با انتشار بیانیه ای خواستار شرکت مردم غزه در راهپیمایی جمعه آینده با شعار "مقاومت در برابر عادی سازی" و استمرار شرکت مردم کرانه باختری در فعالیتهای ضد اشغالگری و شهرک نشینان شد.

هیات ملی راهپیمایی‌های بازگشت افزود که در روزهای آینده از تمام راهکارهای مبارزاتی جدید استفاده خواهیم نمود و فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی بر تصمیم خود جهت تحقق اهدافشان تاکید دارند.

گفتنی است؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در راهپیمایی های بازگشت که از 30 مارس (10 فروردین گذشته) آغاز و تاکنون ادامه دارد بیش از 243 فلسطینی شهد و حدود25700 تن دیگر توسط نظامیان صهیونیست زخمی شده اند.

► گزارش لحظه به لحظه خبرنگاران العالم از چهلمین راهپیمایی بازگشت

19:47 | خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد که یک فلسطینی که بعد از ظهر امروز بر اثر حمله صهیونیستی در شرق خان‌یونس مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید، حملات اشغالگران 10 مجروح نیز به همراه داشت.

17:28 | شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی در شرق غزه و خانیونس زخمی شدند و جوانان فلسطینی با ارتش صهیونیستی در روستای کفرقدوم در کرانه باختری درگیر شدند.

17:25 | ارتش صهیونیستی به طرف تظاهرکنندگان فلسطین در شرق خانیونس آتش گشود.

17:17 | آغاز فعالیتهای چهلمین جمعه راهپیماییهای بازگشت تحت عنوان "در زمینه حقمان برای زندگی شرفتمندانه هرگز سازش نمی کنیم" در مرزهای غزه.

پربیننده ترین خبرها