سردار وحیدی:

آمریکا رسما در سوریه شکست خورد/ واشنگتن موفقیتی در تحریم اقتصادی ایران کسب نخواهد کرد

 آمریکا رسما در سوریه شکست خورد/ واشنگتن موفقیتی در تحریم اقتصادی ایران کسب نخواهد کرد
شنبه 8 دی 1397 - 13:55

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: برنامه های آمریکا برای فروپاشی دولت سوریه ناموفق بود و این موضوع شکست بزرگی برای آنها است.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه همایش 40 سال توطئه، 40سال مقاومت که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درمورد تصمیم آمریکا در خروج از سوریه افزود: این تصمیم آنان بیان رسمی شکست این کشور است.
وی یادآور شد: داعش توسط آمریکایی ها ایجاد شد اما وقتی با مقاومت مردم سوریه روبرو شد حضور نیروهای آمریکایی در آنجا معنی نداشت.
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی به تحریم های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی ها توطئه تحریم علیه ایران را از سال 57 آغاز کردند و همچنان به این توطئه ادامه می دهند؛ تحریم های اقتصادی آنها ناموفق بوده است و در این زمینه موفقیتی نخواهند داشت.
سردار وحیدی ادامه داد: توطئه سال 88، راه اندازی انواع ترورها و تهاجم فرهنگی از جمله دیگر اقدامات دشمن علیه جمهوری اسلامی محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: کسی نباید فکر کند که می تواند با ملت ها مواجه شود، این موضوع را در عراق، یمن و سوریه مشاهده کردیم؛ آمریکایی ها باید بفهمند که کسی در منطقه آنها را دوست ندارد و نمی خواهد آنها بین ملت ها تفرقه ایجاد کنند.
وحیدی یادآور شد: از ابتدای انقلاب بزرگ ترین تحریم ها، بر روی قدرت دفاعی ایران اعمال شد اما می بینیم که امروز کشوری قدرتمند در عرصه دفاعی هستیم.
وی افزود: قطعا در پس تحریم ها یکی از بهترین و قوی ترین اقتصادها را خواهیم داشت.

پربیننده ترین خبرها