معاون اول رئیس جمهوری وارد ایرانشهر شد

معاون اول رئیس جمهوری وارد ایرانشهر شد
سه شنبه 11 دی 1397 - 09:18

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در راس هیاتی صبح امروز/ سه شنبه/ به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دیدار با معتمدان، نخبگان، مدیران و کارآفرینان سیستان و بلوچستان وارد ایرانشهر شد.

العالم - ایران / سیاسی

معاون اول رئیس جمهوری که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت معدن و تجارت، راه و شهرسازی، نیرو ، رئیس فرودگاههای کشور و رئیس بنیاد مستعضفان وی را همراهی می کنند در بدو ورود به ایرانشهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، فرماندار ویژه ایرانشهر، علما و روحانیون شیعه و سنی و مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قرار گرفت.

شرکت در نشست هم اندیشی با نخبگان، معتمدان، جوانان و فعالان اجتماعی جنوب سیستان و بلوچستان در ایرانشهر، سفر به قصرقند، شرکت در نشست معتمدان، جوانان، فعالان اجتماعی و کار آفرینان در زاهدان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه جهانگیری به این استان است.

سیستان و بلوچستان به عنوان وسیع ترین استان کشور از شمال به استان خراسان جنوبی ، از جنوب به دریای عمان با بیش از 310 کیلومتر مرز آبی، از شرق با کشورهای پاکستان و افغانستان با 1100 کیلومتر مرز خشکی و از سمت غرب با استان های کرمان و هرمزگان همجوار است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها