سرلشکر باقری از نمایشگاه «۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت» بازدید کرد

سرلشکر باقری از نمایشگاه «۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت» بازدید کرد
سه شنبه 18 دی 1397 - 15:11

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت بازدید کرد.

العالم - ایران
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌شنبه )با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت بازدید کرد.

در این نمایشگاه به نقش استان‌ها در دوران دفاع مقدس و مقاومت در طول ۴۰ سالگی انقلاب و همچنین معرفی مراکز فرهنگی و موز‌ه‌های دفاع مقدس و عملکرد ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برخی استان‌های کشور پرداخته شده است.

بنابراین گزارش در این نمایشگاه ۱۳ استانِ دارای مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس حضور دارند.

گفتنی است رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت از پرتره سردار شهید حسن باقری نیز رونمایی کرد.

این تابلو با سنگ موزاییک و با تلاش هنرمندان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ساخته شده است.

در این مراسم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح از شناختنامه ۱۴۰ امیر و سردار استان مازندران و ۴۰ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس رونمایی کرد.

سرلشکر باقری همچنین با حضور در غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در نمایشگاه ۴۰ سال ایستادگی و پیشرفت، از «شناختنامه ۱۴۰ امیر و سردار استان مازندران» و کتاب «هزاره پایداری طبرستان» رونمایی کرد.

وی با حضور در غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، از ۴۰ عنوان کتاب صوتی دفاع مقدس رونمایی کرد که این کتاب‌های صوتی به اهتمام سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید شده است.

سپاه نیوز

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها