عضو كادر رهبري ائتلاف ملي و اسلامي فلسطين:

مقاومت، تنها گزینۀ پیش روی فلسطینی ها

مقاومت، تنها گزینۀ پیش روی فلسطینی ها
چهارشنبه 1 آذر 1391 - 18:09

العالم، رام الله - عضو كادر رهبري ائتلاف ملي و اسلامي فلسطين مقاومت را تنها گزينه فلسطيني ها دانست و گفت: رژيم صهيونيستي تا زماني كه به تجاوزگري عليه نوار غزه ادامه مي دهد، بايد منتظر عمليات و رويدادهاي غافلگير كننده بيشتري باشد

"أمين شومان" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم تاکید کرد: راهکار نظامی رژيم صهيونيستي باعث شده  تا ملت مظلوم فلسطين گزينه اي جز مقامت نداشته باشند.

عضو كادر رهبري ائتلاف ملي و اسلامي فلسطين، افزود : رژيم صهيونيستي نه تنها آتش بس و دخالت بين المللي را براي پايان دادن به تجاوزگري هاي خود نپذيرفت، بلكه غزه را به عمليات زميني تهديد كرد و تاكنون در این جنگ 150 فلسطيني را به شهادت رسانده است كه حدود نیمی از آنها كودك و زن هستند واين دليلي آشكار بر وحشي بودن صهيونيست ها است.

شومان، تاکید کرد: اگر رژيم صهونيستي در تعامل با غزه به زبان عقل و منطق بازنگردد،  فلسطيني ها از راهکارهای مختلفی برای مقابله با تجاوزگري هاي آنها استفاده خواهند كرد.

وي دولت آمريكا، كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و كميته بين المللي چهارجانبه را مسئول حملات به غزه دانست و تاكيد كرد كه رژيم صهيونيستي، آغازگر و ادامه دهنده تجاوزگري هاست و بايد پاسخگو باشد.

21 - 14:54




 



پربیننده ترین خبرها