پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به مناسبت سانحه سقوط بوئینگ 707

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به مناسبت سانحه سقوط بوئینگ 707
دوشنبه 24 دی 1397 - 19:10

فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی هوایی با صدور پیام های جداگانه ای، سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707 و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتند.

العالم - ایران / سیاسی

امیر سرلشگر «سیدعبدالرحیم موسوی» امروز- دوشنبه- در پیام تسلیت خود تصریح کرد: مردان مرد دیگری از یادگاران دفاع مقدس و مدافعان حرم، در آخرین پرواز به قافله نورانی شهیدان پیوستند و ما را در فراق دلاوری هایشان داغدار کردند.

فرمانده کل ارتش در این پیام تسلیت عنوان کرد: دلیر مردانی که از اولین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با دل‌های مملو از ایمان و سرهای پرشور عاشورایی ده ها بار معجزه وار مرگ را مغلوب کردند و سرانجام در راه خدمت به هموطنان عزیز در عملیات مردم یاری، خلعت پرافتخار شهادت را پوشیدند و به جوار قرب الهی پرواز کردند.

**پیام تسلیت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران


امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز با صدور پیامی سانحه هواپیمای بویینگ 707 و شهادت تعدادی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت و اظهار داشت: کارنامه درخشان نیروی هوایی الهی، طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر این واقعیت است که فرزندان انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی، برای شکستن سدهای پیش روی نظام مقدس اسلامی، از نثار جان جوانان رعنا و رشید خویش دریغ نکرده و برای ما که در مکتب عاشورا مشق غیرت کرده ایم، همواره شهادت همرزمان مان جلوه ای از «ما رایت الا جمیلا» است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیام تسلیت خود بیان کرد: اینک در سانحه ای تلخ، تعدادی از سربازان ولایت و فرزندان غیور ملت که غیرتمندی شان در سال های دفاع مقدس و محور مقاومت به سنگ محک ولایتمداری و جان نثاری آستان اهل بیت علیهم السلام سنجیده شده و حیثیت مرگ را به بازی گرفته بودند، شهد شیرین شهادت نوشیده اند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها