سیاستمدار تونسی: اعتصاب به ضرر کشور است

سیاستمدار تونسی: اعتصاب به ضرر کشور است
شنبه 18 آذر 1391 - 23:06

عضو جنبش النهضه تونس (حزب حاکم)، علت هشدار مکرر دولت درباره اعتصاب عمومی را - که اتحادیه کل حِرَف و مشاغل به آن فراخوانده است- پیامد سوء برای اوضاع کشور و ضربه زدن به منافع ملی دانست.

"علی بن عرفه" در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت: بنا به هشدار دولت اعتصاب عمومی خطراتی را برای انقلاب و کشور درپی خواهد داشت و در صورت ادامه اعتصاب ها اوضاع کشور وخیم تر خواهد شد.
وی افزود : دولت و اتحادیه کل حِرف و مشاغل با خشونت مخالف هستند و این اتحادیه اقدامات خشونت آمیزی را که در برخی مناطق رخ داده، محکوم کرده است. بنابر این باید طرف هایی را که به خشونت دامن می زنند، شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کرد.
عضو جنبش النهضه تونس گفت: برادران ما در اتحادیه کل حرف و مشاغل باید مدارکی را که بیانگر دست داشتن افراد - با هرگرایشی - در خشونت ها است، برای محاکمۀ آنان به دستگاه قضایی ارائه کنند.
بن عرفه افزود: مرحله پس از انقلاب مرحله انتقالی است و بروز تنش و ناآرامی به ویژه در این مرحله به ضرر کشور است و ما آمادۀ مذاکره با همه گروه ها خصوصا اتحادیه کل حرف و مشاغل هستیم.
عضو جنبش النهضه تونس گفت: دولت به مطالبات اتحادیه کل حرف و مشاغل توجه و با افزایش حقوق کارکنان بخش های خصوصی و دولتی موافقت کرده و خواهان گذر بی حاشیه از مرحله انتقالی و برگزاری انتخابات است و این امر نشان می دهد دولت تمایلی به درگیر شدن با هیچ گروهی ندارد .
AM - 08 - 18:27

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها