شاهزاده انگلیسی به جنگ ارتش سوریه می‌رود!

شاهزاده انگلیسی به جنگ ارتش سوریه می‌رود!
يکشنبه 19 آذر 1391 - 14:57

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد، دولت این کشور درحال تدوین طرحی محرمانه است تا "شاهزاده هری" را جهت جنگ با نیروهای ارتش سوریه به این کشور اعزام کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "دیلی استار ساندی" در خبری نوشت، شاهزاده هری که از نظر جایگاه سومین فرد نزدیک به تاج و تخت در انگلیس است، ممکن است همراه تیم خلبانان بالگرد نظامی "آپاچی" ناتو به سوریه اعزام شود.
این روزنامه به نقل از یک منبع دولتی خاطرنشان کرد، با توجه به نیاز انگلیس و آمریکا به پوشش هوایی در صورت اعزام نیرو به سوریه، هری در کنار تیم خلبانان آپاچی برای براندازی نظام سوریه آماده است.
چندی پیش انتشار تصاویر برهنه و رفتارهای غیراخلاقی پرنس هری در آمریکا، خاندان سلطنتی انگلیس را به شدت درتنگنا قرار داد.
حامیان غربی و منطقه ای تروریست‌ها و عناصر مسلح در سوریه اخیرا به قصد توجیه اقدامات خود علیه نظام بشار اسد به هدف براندازی آن، در حال فضاسازی رسانه ای و دروغ پردازی مبنی بر وجود "سلاح شیمیایی" در سوریه و احتمال استفاده از آن علیه مردم هستند.
این درحالی است که وزارت امورخارجه سوریه با ارسال دو نامه جداگانه به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد و دبیر کل این سازمان، درباره استفاده گروه های تروریستی از سلاح های شیمیایی علیه مردم هشدار داده و اعلام کرده است که نظام سوریه سلاح های شیمیایی ندارد و اگر هم داشته باشد در هیچ شرایطی از آن استفاده نخواهد کرد .
وزارت خارجه سوریه خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی اخیرا کارگاهی را برای ساخت ماده سمی کلر در شرق شهر حلب به راه انداخته اند و نظام سوریه سکوت جامعه جهانی را در قبال چنین اموری محکوم می کند .
وزارت خارجه سوریه همچنین از جامعه جهانی به علت سکوت در قبال حمایت طرف های خارجی از گروه های مسلح انتقاد کرد و افزود : جامعه جهانی طبق قطعنامه های شورای امنیت باید حامیان گروه های تروریستی را تحت پیگرد قرار دهد .
در این بیانیه آمده است: نظام دمشق از ملت سوریه در برابر تروریست های مورد حمایت کشورهای شناخته شده خصوصا آمریکا دفاع می کند .
این در حالی است که سازمان ملل متحد ، کشورهای غربی و ناتو در چند روز گذشته به نظام سوریه درباره استفاده از سلاح های شیمیائی هشدار داده اند .

پربیننده ترین خبرها