سفیر سوریه در بغداد با رئیس ستاد مشترک ارتش عراق دیدار کرد

سفیر سوریه در بغداد با رئیس ستاد مشترک ارتش عراق دیدار کرد
جمعه 28 دی 1397 - 15:39

سفیر سوریه در بغداد ضمن دیدار با رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با وی درباره همکاری و هماهنگی مشترک و تحولات امنیتی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

العالم- سوریه

«صطام الدندح» سفیر سوریه در بغداد و «عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش عراق دیروز پنجشنبه در پایتخت این کشور با یکدیگر دیدار و درباره همکاری و هماهنگی مشترک و تحولات امنیتی دو کشور رایزنی کردند.

رئیس ستاد مشترک ارتش عراق از مواضع سوریه در قبال بغداد تمجید کرد و گفت که عراق و سوریه هدف واحدی را دنبال می‌کنند و آن مبارزه با تروریسمی است که منجر به قتل و آوارگی غیرنظامیان بی‌دفاع و تخریب زیر ساخت‌های دو کشور دوست شده است.

وی تاکید کرد که البته این هدف مشترک باعث تقویت تلاش‌ها و همکاری‌ها و تبادل اطلاعات تا تحقق پیروزی بزرگ شده است.

سفیر سوریه در بغداد هم از دولت، ارتش و ملت عراق بابت کمک به سوریه و ارئه هر نوع حمایت از این کشور در زمینه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

بغداد و دمشق اخیرا برای همکاری و مبارزه با گروه‌های تروریستی ـ تکفیری، توافقاتی را انجام دادند که از آن می‌توان به عنوان نقطه آغاز فصلی جدید از مبارزه با تروریسم یاد کرد.

در سال 2015، مرکز همکاری چهار جانبه ایران، روسیه، عراق و سوریه با هدف بررسی راه‌های تقویت همکاری نظامی در مبارزه با عناصر گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق تشکیل شد و پس از آن بود که این همکاری‌ها تقویت شد.

پربیننده ترین خبرها