کی روش: بهترین عملکرد را برابر حریفان به نمایش می گذاریم

کی روش: بهترین عملکرد را برابر حریفان به نمایش می گذاریم
جمعه 28 دی 1397 - 19:23

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه برای رسیدن به هدف خود تا آخر خواهیم جنگید، گفت: ما اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را مقابل تمام حریفان به نمایش بگذاریم.

العالم- ایران/ ورزشی

کارلوس کی روش درباره وضعیت تیم ملی در جام ملت ها اظهار داشت‌: همان طور که گفتم بازی برابر عراق دیدار سختی بود. زمانی که بحث فوتبال و انجام بازی فوتبال مطرح است، ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.
وی افزود: بازیکنانم نشان دادند زمانی که نیاز باشد یک جنگجوی واقعی هستند و با اجرای استراتژی تعیین شده در این بازی به عنوان تیم اول صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها قطعی کردیم.
کی روش همچنین گفت: در حال حاضر مهم ترین موضوع قابل اهمیت، زمان حال و فعلی تیم ملی است و بقیه موضوعات در درجه دوم اهمیت قرار دارند. خوشبختانه در شرایط فعلی، در وضعیت مناسبی قرار داریم و توانسته ایم با دو برد و یک تساوی و به ثمر رساندن هفت گل و بدون دریافت گل به مرحله بعدی صعود کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به ادامه راه تیم در جام ملت ها تصریح کرد: در حال حاضر پل اول را پشت سر گذاشته ایم و از هم اکنون جام ملتها برای ما شروع می شود. از الان نحوه بازی ها تغییر می کند و همان طور که گفتم از این به بعد تیم پیروز میدان همه چیز را برای خود می کند و بازنده همه چیز را می بازد.
سرمربی اسبق رئال مادرید ادامه داد: از این به بعد تک تک بازی ها برای ما حکم فینال جام ملت های آسیا دارد. بدون در نظر گرفتن اینکه با چه تیم هایی روبرو خواهیم شد، به تمام حریفان احترام می گذاریم و سعی می کنیم همیشه بهتر شویم.
کی روش با اشاره به توانایی ملی پوشان تصریح کرد: من به بازیکنانم ایمان دارم و هزار درصد به بازیکنان و اعضای کادرم اعتماد دارم. هم اکنون و زمان حال برای من همه چیز است. اگر ما بهترین تیم ها را به چالش نکشیم نمی توانیم به قهرمانی برسیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در این جام حضور نداریم که حریفان خود را انتخاب کنیم، ما اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را مقابل تمام حریفان به نمایش بگذاریم، بدون در نظر اینکه حریف مقابل مان چه تیمی است. ما با فروتنی و بدون غرور به مسیر مقابل حرکت می کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: ما تا آخر برای رسیدن به هدف مان خواهیم جنگید و این به خاطر مردم ایران و خدمت به آنها است.

پربیننده ترین خبرها