بمباران صنعا با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است

بمباران صنعا با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است
يکشنبه 30 دی 1397 - 14:21

"طلعت شرجبی " سخنگوی حقوق بشر یمن گفت:سازمان ملل در برابر یک آزمایش واقعی است  و باید در برابر افزایش حملات عربستان به صنعا پایتخت یمن و حملات متجاوزان به این شهر پرجمعیت و نقض قوانین حقوق بشر بین الملل واکنش نشان دهند.

العالم یمن

"فضل ابوطالب" دبیر کل دفتر سیاسی انصارالله گفت: بمباران صنعا با دستور مستقیم امریکا بوده و دشمن با بمباران صنعا در صدد بالا بردن روحیه مزدوران خود در جبهه های مختلف است.

وی افزود: حملات متجاوزان مانند گذشته و به امید خدا ناکام خواهد ماند و خدا خواهد دانست کسانی که ظلم کردند به چه کیفری دچار خواهند شد.

"محمد علی الحوثی " رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نیز در پست جدیدی در توییتر نوشت : بمباران صنعا و استانها برای متجاوزان نقض کننده قوانین بین الملل و بشردوستانه، جدید نیست .

این حملات نتیجه حمایت و تشویق ائتلاف سعودی اماراتی و هم پیمانانش توسط امریکا و مشارکت این کشوراست و تاکیدی بر اظهارات پامپئو است و دیگر ملت یمن را نمی ترساند بلکه بزرگی و شکوه جانفشانی شهدا را بیش از پیش نمایان خواهد کرد.

گفتنی است ائتلاف متجاوز سعودی در یک روز 15 بار به مناطق مختلف صنعا حمله هوایی کرد و موجب شهادت و زخمی شدن شمار زیادی شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها