یک روزنامه عربی روستاییان بحرین را «گرگ صفت» خواند!

يکشنبه 7 بهمن 1397 - 07:17

فعال بحرینی در واکنش به مقاله روزنامه «اخبار الخلیج» که مردم روستاهای بحرین را «گرگهای انسان نما» خوانده بود، گفت: این اهانت در راستای توهین به مردم روستاهای بحرین و ضربه زدن به عزت و کرامت ملت بحرین است.

العالم . بحرین

ابراهیم مدهون در گفتگو با العالم گفت که تمام موضوعاتی که در این روزنامه منتشر می شود، در راستای کاهش شان و منزلت بحرینی ها و ترمیم چهره نظام بویژه نخست وزیر بحرین است که به سرقت واختلاس شهرت دارد.

وی افزود: بحرین سرزمین علما و دانشمندان و سرزمین پاکی و اخلاق ستوده است؛ اما دولت بحرین راه فحشا را در بحرین باز کرد و این روزنامه تلاش می کند تا چهره زشت و پلید دولت را بهبود بخشد.

این فعال سیاسی بحرینی درباره آمار و ارقامی که روزنامه اخبار الخلیج ذیل مقاله خود تحت عنوان «گرگهای انسان نما» منتشر کرده و اکثر جوانان روستاها را گرگ صفت خوانده است، گفت: مردم روستاهای بحرین از شریف ترین و پاکترین انسان ها در جوامع به شمار می آیند. بحرین همواره به روستاهای پاک و شریف خود شهرت دارد. اما کسی که از مردم روستاها خرده می گیرد در واقع از کسانی سخن می گوید که نظام بحرین آنها را وارد کشور کرد و به آنها تابعیت بحرینی داد. اما مردم اصیل روستاهای بحرین همواره بر عفت و شرف و پاکی تاکید دارند.

فیصل حیات کارگردان بحرینی نیز با انتشار توئیتی از مقاله روزنامه اخبار الخلیج انتقاد کرده و این سوال را مطرح کرد که این چه آمار و ارقامی است که از وجود 30 هزار مورد تجاوز جنسی در سال گذشته خبر می دهد؟ این آمارها بر چه اساس و معیاری محاسبه شدند و چرا این تخریب وجهه به روستاها منحصر گشت؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها