معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما:

بازگشت مرضیه هاشمی به منزله پیروزی عدالت و شکست آمریکا است

بازگشت مرضیه هاشمی به منزله پیروزی عدالت و شکست آمریکا است
پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 08:01

معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزادی مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی را تبریک گفت.

العلام - ایران / سیاسی

دکتر پیمان جبلی در مصاحبه با خبرنگار شبکه العالم گفت: بازگشت مرضیه هاشمی به کشور، به منزله پیروزی عدالت و شکست آمریکا است که می خواست با بازداشت هاشمی، وی را تحقیر و به او توهین کند، اما این آمریکا بود که با بازداشت هاشمی، از سوی طرفداران هاشمی در معرض توهین و تحقیر قرار گرفت.

وی افزود: طرفدارای از مرضیه هاشمی، طرفداری از راه حق و عدالت و مبارزه با استکبار جهانی بود.

دکتر جبلی همچنین گفت: رفتار ناپسند و غیرانسانی آمریکایی ها با مرضیه هاشمی، ثابت کرد که همه شعارهای آن ها درباره آزادی و آزادی بیان و حقوق بشر که گوش جهانیان را کر کرده است، بیهوده و دروغ است.

معاون برون مرزی پیشتر در مصاحبه با شبکه العالم گفته بود قضیه مرضیه هاشمی ثبات کرد که نیاز شدیدی به روشن کردن افکار عمومی در آمریکا و در همه مناطق جهان وجود دارد تا مقامات آمریکایی مجبور به آزادی زندانیان بیگناه در زندان های آمریکا شوند.

دکتر جبلی افزود: آزادی خانم هاشمی ، موفقیت بزرگی برای رسانه های مستقل از جمله شبکه های پرس تی وی و العالم به شمار می رود، زیرا این دو شبکه نقش مهمی را در روشنگری افکار عمومی و انتشار اطلاعات مربوط به اقدامات غیراخلاقی آمریکا در رفتار با زندانیان ایفا کردند.

دکتر جبلی همچنین گفت: موج بزرگی که با بازداشت هاشمی آغاز شده است، همچنان ادامه دارد و به امواج بزرگ تری تبدیل خواهد شد که افکار عمومی را دربرخواهد گرفت.

پربیننده ترین خبرها